تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

بارش باران همراه با وزش باد شدید در تهران

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: برای امروز و فردا شاهد بارش باران و باد شدید خواهیم‌ بود که تا پایان هفته به تناوب، افزایش سرعت وزش باد ادامه دارد که در این رابطه امروز هشدار وضعیت زرد صادر کردیم.
کد خبر: ۵۹۲۴۴

بارش باران همراه با وزش باد شدید در تهران

به گزارش معاصر به نقل از فارس,مازیار غلامی، مدیرکل هواشناسی استان تهران، در رابطه با وضعیت آب و هوای تهران اظهار کرد: برای امروز و فردا شاهد بارش باران و باد شدید خواهیم‌ بود که تا پایان هفته به تناوب، افزایش سرعت وزش باد ادامه دارد که در این رابطه امروز هشدار وضعیت زرد صادر کردیم.

وی با بیان اینکه برای امروز و فردا احتمال رعدو‌برق و رگبارهای پراکنده‌ وجود دارد، گفت: بطور جزئی دمای هوا تا روز دوشنبه مقداری افزایش پیدا می‌کند و از دوشنبه تا پایان هفته دمای هوا نسبتا کاهشی خواهد بود و در صورت عدم تغییر الگوی نقشه‌های هواشناسی، شرایط برای بارندگی و وزش باد فراهم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: در صورت افزایش وزش باد، احتمال شکستن درختان فرسوده یا ریزش سازه‌های موقت وجود دارد لذا توصیه ما به شهروندان محترم این است که نسبت به محکم کردن این سازه‌ها اقدام کرده و از قرار گرفتن در نقاط مرتفع خودداری کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز