تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

حضور مارسلو در ال‌کلاسیکو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

دفاع چپ برزیلی تیم فوتبال رئال‌مادرید در دیدار با پاری‌سن‌ژرمن مصدوم شد و شاید نتواند به مهمترین بازی تیمش در نیم فصل نخست لالیگا برسد.
کد خبر: ۵۹۷۸
حضور مارسلو در ال‌کلاسیکو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفتاخبار معاصر: مارسلو در جریان بازی خانگی شب گذشته تیم فوتبال رئال‌مادرید برابر پاری‌سن‌ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دقیقه 32 مصدوم و مجبور به ترک میدان شد که طبق اعلام مسئولان کادر پزشکی باشگاه دلیل آن ناراحتی از ناحیه همسترینگ پای چپ بوده است.

به نوشته نشریه آس اسپانیا، مارسلو که لنگان‌لنگان میدان را ترک کرد و جای خود را به ناچو فرناندس داد، دچار کشیدگی رباط شده است. وی در حالی که هواداران رئال او را تشویق می‌کردند زمین بازی را ترک کرد و کنار دیگر نیمکت‌نشینان رئال نشست.

طبق اعلام منابع خبری باشگاه رئال‌مادرید، مارسلو امروز تحت معاینه قرار خواهد گرفت تا شدت مصدومیتش مشخص شود. در همین حال نشریه آس نوشته است نرسیدن مارسلو به بازی بعدی کهکشانی‌ها مقابل سویا تقریباً قطعی است و این در حالی است که حتی نگرانی‌هایی در خصوص شدید بودن مصدومیت وی و نرسیدنش به ال‌کلاسیکو که سی‌ام آبان برگزار می‌شود، وجود دارد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز