تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

البرز| وزارت راه تامین ۵۰ درصد اعتبارات پروژه کنارگذرشمالی کرج را پذیرفت

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت زمانبندی و برنامه ریزی دقیق برای پیشبرد پروژه کنارگذر شمالی کرج، گفت: این پروژه برای تکمیل در مجموع ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که این وزارتخانه تامین ۵۰ درصد از اعتبارات آن را بر عهده گرفته است.
کد خبر: ۶۰۰۱۱

البرز| وزارت راه تامین ۵۰ درصد اعتبارات پروژه کنارگذرشمالی کرج را پذیرفت

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,خیرالله خادمی روز دوشنبه در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه کمربندی شمالی کرج در سالن جلسات استانداری البرز ضمن قدردانی از تلاش های استاندار البرز برای گره‌گشایی از مسیر بزرگراه شمالی کرج و رفع تعارض های چند ساله آن افزود: وزیر راه و شهرسازی در بازدیدی که در اسفند ماه جاری از پروژه بزرگراه شمالی کرج را داشتند، برای حل موانع اعتباری ، دستور ویژه ای صادر کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت زمانبندی و برنامه ریزی دقیق برای پیشبرد پروژه بزرگراه شمالی کرج ، ادامه داد: اعتبار مورد نیاز باقی مانده پروژه بزرگراه شمالی کرج باید از سوی شهرداری کرج تامین شود.
خادمی افزود: در این راستا سهم دولت به شکل ترکیبی اعم از نقدی، اوراق و زمین پرداخت می شود تا موانع مالی برطرف شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: باید اختلاف نظرهای شهرداری و پیمانکار پروژه بزرگراه شمالی کرج حل و فصل شود چراکه عدم تعامل و هم افزایی، سرعت تکمیل پروژه را کند می‌کند.
بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر عملیات اجرایی آن از تیرماه سال ۹۵ آغاز شده و اکنون حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.این بزرگراه ، آزاد راه شهید همت در شرق کرج را به آزاد راه کرج - قزوین در غرب کرج متصل می کند و موجب روان سازی ترافیک در آزاد راه های استان البرز می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز