تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

روستاهای چهار شهرستان خوزستان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند

با توسعه و ارتقای شبکه ارتباطی همراه اول در روستای قاسمعلی شهرستان رامهرمز این روستا و روستاهای اطراف آن زیر پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۰۵۴۴

روستاهای چهار شهرستان خوزستان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: روستاهای چهار شهرستان استان با توسعه شبکه ارتباطی سیار از اینترنت پر سرعت بهره مند شدند.

رحیم فلاح زاده یکشنبه در آیین رونمایی از شبکه ارتباطی سیار پیشرفته روستاهای شهرستان های رامهرمز، دزفول، خرمشهر و اهواز بیان کرد: با توسعه و ارتقای شبکه ارتباطی همراه اول در روستای قاسمعلی شهرستان رامهرمز این روستا و روستاهای اطراف آن زیر پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفتند.

وی گفت: به منظور توسعه شبکه ارتباطی همراه و ارائه خدمات نوین ارتباطی و بهره‌ مندی روستاییان از دیتای پرسرعت همراه، زیر ساخت های ارتباطی روستاها به تکنولوژی روز مجهز می شوند.

توسعه ارتباطات سیار در دزفول

فلاح زاده بیان کرد: شبکه ارتباطی همراه اول با نصب و راه اندازی سایت پرسرعت جدید در شهرستان دزفول توسعه یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشترکان، بهبود پوشش آنتن دهی و رفع نقاط کور و در قالب پروژه فاز هشت توسعه ارتباطات سیار، پس از تملک مکان و تأمین تجهیزات فنی، دکل پرسرعت همراه اول با فناوری های نسل ۲، ۳ و ۴ در دزفول نصب شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهارداشت: با وارد مدار شدن این سایت جدید، ضمن افزایش کانال ترافیکی، تقویت و پایداری ارتباطات سیار، مشترکان از تبادل اطلاعات دیتایی با سرعت بیشتری بهره مند شدند.

توسعه ارتباطات سیار در خرمشهر

فلاح زاده اظهار داشت: با نصب و راه اندازی سایت پرسرعت جدید همراه اول، ارتباطات سیار در شهرستان خرمشهر نیز توسعه یافت.

وی گفت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید و با توجه به مهمانپذیر بودن شهرستان خرمشهر و حضور کاروان راهیان نور، همچنین به منظور ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی و در راستای تداوم برنامه‌های توسعه‌ای با هدف رفع نقاط کور و پوشش حداکثری شبکه همراه، یک سایت جدید و پرسرعت تلفن همراه در شهرستان خرمشهر نصب و راه‌اندازی شد.

فلاح زاده افزود: این سایت جدید نصب شده، مجهز به فناوری های نسل دوم، سوم و چهارم اینترنت همراه است که می تواند اغلب روستاهای این شهرستان را پوشش دهد.

راه اندازی دوباره سایت روستای حفیره اهواز

وی گفت: دکل شبکه ارتباطی همراه اول در روستای حفیره اهواز که به دلیل سرقت شبکه برق آن روستا از کار افتاده بود، دوباره راه اندازی و وارد مدار شد.

فلاح زاده توضیح داد: سایت ارتباطات سیار حفیره اهواز که پیش از این به دلیل سرقت شبکه برق روستا از کار افتاده بود با تلاش حوزه معاونت سیار مخابرات خوزستان و همچنین با توجه به قول مساعد شرکت توزیع نیروی برق مبنی بر راه اندازی مجدد شبکه برق آن روستا تا بعد از تعطیلات نوروز، با دیزل ژنراتور برق دوباره راه اندازی و وارد مدار شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: سایت همراه اول روستایی حفیره پوشش دهنده شبکه تلفن همراه در روستای حفیره و بخشی از آزادراه اهواز _ بندرامام خمینی (ره) و روستاهای اطراف آن است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز