تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

هند/ مردی مسافرانِ یک قطار را به آتش کشید

مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شده اند و این قطار نیز توانسته پس از بازرسی‌های اولیه در زمان حادثه، به راه خود ادامه دهد.
کد خبر: ۶۱۱۸۳

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا،  مقامات پلیس ایالت "کرالا"ی هند اعلام کردند: مردی در داخل یک قطارِ در حال حرکت پس از مشاجره با یک مسافر دیگر، او را به آتش کشید و در این حادثه هشت نفر از سرنشینان یکی از واگن‌ها دچار سوختگی شدند.

این مرد روی مسافر دیگری بنزین ریخت و قبل از اینکه قربانی بتواند واکنشی نشان دهد، او را آتش زد.

این حادثه در یک قطار سریع السیر و حوالی ساعت ۱۰ شب گذشته (یکشنبه) رخ داده است.

به گفته مقامات پلیس ایالتی، همچنین یک کیف دستی در مسیر حرکت این قطار پیدا شده و تحقیقات پلیس برای بررسی اینکه آیا این کیف متعلق به متهم بوده است یا خیر، همچنان ادامه دارد.

پلیس می‌گوید که این حمله، احتمالا از پیش برنامه‌ریزی شده بود. همچنین گزارش ها حاکیست که مظنون این حادثه موفق به فرار شده و تاکنون شناسایی نشده است.

در همین حال سه جسد از جمله جسد یک کودک هم در مسیر راه آهن در فاصله ۱۰۰ متری محل وقوع حادثه پیدا شد که هر سه متوفی از یک خانواده هستند. گزارش های اولیه حاکی از آن است که ممکن است این سه تن پس از حادثه آتش‌سوزی از قطار بیرون پریده باشند.

مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شده اند و این قطار نیز توانسته پس از بازرسی‌های اولیه در زمان حادثه، به راه خود ادامه دهد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز