تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

مدیر مجموعه ورزشی آزادی: مشکلی برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا نداریم

این استادیوم آمادگی لازم برای میزبانی از بازی‌ تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ مذکور را دارد.
کد خبر: ۶۱۶۲۷

مدیر مجموعه ورزشی آزادی: مشکلی برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا نداریم

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ مدیر مجموعه ورزشی آزادی از آمادگی این ورزشگاه برای میزبانی از بازی‌های تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

مشکلات و ایرادهای کنفدراسیون فوتبال آسیا به ورزشگاه آزادی برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا، یکی از دغدغه‌هایی بود که در روزهای اخیر مدیران برخی باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس به آن پرداخته بودند.

با وجود این نگرانی‌ها، در راستای معرفی استادیوم میزبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا، مدیر مجموعه ورزشی آزادی آمادگی این ورزشگاه یکصدهزارنفری را برای برگزاری مسابقات مذکور اعلام کرد.

علیرضا فاضلی با بیان این که الزامات اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان در استادیوم یکصدهزارنفری آزادی پیاده شده است، گفت: این استادیوم آمادگی لازم برای میزبانی از بازی‌ تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ مذکور را دارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده و رفع نواقص اعلامی، اظهار داشت: تقریبا تمام موارد اعلام شده به عنوان الزامات AFC در این استادیوم پیاده‌ شده و در حال حاضر نیز اندک موارد باقیمانده در دست اقدام است. در نتیجه در این مجموعه ورزشی هیچ گونه مشکلی برای میزبانی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از رقبایشان نخواهیم داشت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز