تهران ۱۱.۹۹° كمينه ۱۱.۹۹°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

آیت الله علم الهدی: دفاع از آرمان قدس شریف نشانگر ایستادگی در راه خداست

اینجانب از همه شما برادران و خواهرانی که در شب‌های قدر احیا گرفتید و قرآن خدا را بر سر گذاشتید، دعوت می‌کنم که یک‌بار دیگر نشان دهید تا در راه مبارزه با دشمنان نابکار دین خدا و پیامبر(ص) ایستاده‌اید و به مجاهدت علیه این جنایتکاران ادامه می‌دهید.
کد خبر: ۶۱۹۶۸

آیت الله علم الهدی: دفاع از آرمان قدس شریف نشانگر ایستادگی در راه خداست

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان حرکت مجاهدانه و مردمی ملت ایران دوشادوش همه ملت‌های آزاده جهان برای دفاع از آرمان قدس شریف، نشانه ایستادگی ما در خط عبودیت ذات اقدس پروردگار است.

 آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: اظهار بندگی ما در شب‌های قدر به محضر عنایت پروردگار ارائه شده و شاهد زنده آن شرکت در راهپیمایی روز قدس و اظهار آمادگی در برابر صهیونیسم به‌عنوان سرسخت‌ترین دشمنان خدا خواهد بود.

وی ادامه داد: اینجانب از همه شما برادران و خواهرانی که در شب‌های قدر احیا گرفتید و قرآن خدا را بر سر گذاشتید، دعوت می‌کنم که یک‌بار دیگر نشان دهید تا در راه مبارزه با دشمنان نابکار دین خدا و پیامبر(ص) ایستاده‌اید و به مجاهدت علیه این جنایتکاران ادامه می‌دهید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار داشت: این مصداق عبودیت الهی است که جبهه حق در برابر صهیونیسم جهانی که تجلی جبهه باطل در عصر حاضر است، ایستادگی کند. از خداوند متعال می‌خواهم که ملت مقاوم ما همچنان اخلاص خود را ثابت کند و در احیای آرمان فلسطین تا فروپاشی رژیم کودک کش صهیونیستی کوتاهی نداشته باشد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد، ساعت ۱۰ فردا از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، طبق نام‌گذاری امام(ره) برای حمایت از مردم فلسطین، روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است. بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی کنند. در این روز مراسم متعددی در کشورهای مختلف جهان در حمایت از فلسطینیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز