تهران ۱۱.۹۹° كمينه ۱۱.۹۹°  بیشینه ۱۲.۷۹°
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

مدودف: غربی‌ها به خودشان و دیگران دروغ می‌گویند

آنها خواستار آن هستند که روسیه به آنها نوعی تضمین درباره تسلیحات هسته‌ای بدهد؛ اما در حقیقت صحبت از جنگ هسته‌ای در آینده میان کشور ما و ناتو می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۳۹۴

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا، معاون رئیس شورای امنیت روسیه غرب را به داشتن مواضع متناقض در زمان درخواست از کشورش از بابت تضمین دادن درباره تسلیحات هسته‌ای متهم کرد.

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز سه شنبه گفت، غرب در حالی از روسیه خواستار دریافت تضمین در مورد تسلیحات هسته‌ای است که همزمان از وقوع جنگ هسته‌ای در آینده بین روسیه و ناتو صحبت می‌کند.

وزرای امور خارجه گروه هفت در بیانیه‌ای مشترک که اوایل روز سه شنبه منتشر کردند بار دیگر از روسیه خواستند تا به گفت‌وگو با آمریکا بازگشته و ریسک‌های هسته‌ای را کاهش دهد.

مدودف در مطلبی که در پیامرسان تلگرام منتشر کرد نوشت: "آنها بی‌حد و حصر ریاکار بوده و به خودشان و دیگران دروغ می‌گویند؛ اما می‌گویند که کشور ما در حال گسترش دادن اطلاعات دروغ درباره اوکراین است. آنها خواستار آن هستند که روسیه به آنها نوعی تضمین درباره تسلیحات هسته‌ای بدهد؛ اما در حقیقت صحبت از جنگ هسته‌ای در آینده میان کشور ما و ناتو می‌کنند."

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز