تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر، ظهر امروز سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز، با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری البرز و جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۲۴۹

جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز برگزار شد



به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ولی پوری با گرامیداشت 11 اردیبهشت بعنوان روز تجلیل از کارگران ضمن تبریک این هفته به جامعه کارو کارگر کشور، افزود: توسعه و پیشرفت یک کشور با خلق ایده ها و نوآوری های نیروی انسانی شکل می گیرد.
وی با بیان اینکه البرز با توجه به وجود ظرفیت های بسیار فراوان در بحث رونق اشتغال و توسعه اقتصادی اثرگذار است، افزود: قطعا حضور کارفرمایان در استان پر استعداد البرز در راستای شعار سال می تواند سر منشا رفع بیکاری و توسعه کشور و استان باشد.
وی با بیان اینکه تحقق شعار سال " مهار تورم و رشد تولید"، نیازمند توجه ویژه به کارگران و کارفرمایان است، افزود: نماینده عالی دولت همواره نگاه حمایتی به تولید در استان دارد و از تمامی تلاشگران عرصه تولید حمایت می کند.
گفتنی است این جشنواره هر ساله با هدف معرفی الگو های برتر جامعه کارگری، واحد های نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود و می تواند در ایجاد انگیز در بین کارگران تاثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز