تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

آزادی ۱۶ زندانی به مناسبت روز جهانی کارگر در البرز

با پیگیری های انجام شده هشت نفر از زندانیان کارگر با اعطای مرخصی پایان حبس و هشت نفر دیگر با برخورداری از سایر مساعدت های قانونی و نهادهای ارفاقی آزاد شدند.
کد خبر: ۶۳۴۶۴

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ معاون قضایی رئیس کل در امور نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان البرزاز آزادی ۱۶ کارگر زندانی به مناسبت روز جهانی کارگر در این استان خبرداد .

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل دادگستری البرز ، "جواد یاوری" گفت: پس از دستور رئیس کل دادگستری استان البرز در خصوص مساعدت به زندانیان کارگر در آستانه روز جهانی کارگر، این موضوع در دستور معاونت نظارت بر زندان‌های استان قرار گرفت.

وی افزود: برای این منظور، ابتدا فهرست مربوطه از اداره کل زندان های استان اخذ و مکاتبات لازم با حوزه های قضایی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد : با پیگیری های انجام شده هشت نفر از زندانیان کارگر با اعطای مرخصی پایان حبس و هشت نفر دیگر با برخورداری از سایر مساعدت های قانونی و نهادهای ارفاقی آزاد شدند.

معاون قضایی رئیس کل در امور نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان البرز مجموع آزادی ها را ۱۶ نفر عنوان کرد و گفت: این مساعدت‌ها در مناسبت‌های مختلف به تشخیص رئیس کل دادگستری استان در مورد زندانیانی که حس رفتار داشته و جرایم غیرعمد داشته اند اعمال می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز