تهران ۲۳.۷۳° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان نایب قهرمان آسیا شدند

بانوان ملی‌پوش هاکی روی یخ کشورمان در آخرین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا با شکست برابر تایلند برای نخستین بار نایب قهرمان قاره کهن شدند.
کد خبر: ۶۳۷۵۰

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان نایب قهرمان آسیا شدند

 

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,آخرین دیدار ملی‌پوشان هاکی روی یخ کشورمان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان بانوان آسیا عصر امروز مقابل تیم تایلند برگزار شد و بانوان ایران با نتیجه ۳ بر یک بازی را به این تیم واگذار کردند و در نهایت برای نخستین بار نایب قهرمان آسیا شدند.

بانوان ایران پس از شکست تیم‌های هند، کویت و قرقیزستان در مرحله مقدمانی و غلبه بر تیم امارات در مرحله حذفی و شکست سنگاپور در نیمه نهایی توانستند برای نخستین بار به فینال این مسابقات صعود کرده و مدال نقره این مسابقات را بدست بیاورند.

اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌ عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی و آرزو ایزدی اعضای تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها بودند.

فرزاد هوشیدری ‌و اعظم سنایی به ترتیب سرمربی و مربی تیم ملی اعزامی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها بودند و اویس حسن‌زاده نیز به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی کاروان اعزامی را همراهی کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز