تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

اولین جلسه گروه کاری توسعه روستایی، عشایری و شهری استان البرز برگزار شد

اولین جلسه گروه کاری توسعه روستایی، عشایری و شهری استان البرز، با حضورمدیرکل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری البرز, معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان البرز و نمایندگانی ازسایر ادارات برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۸۱۹

اولین جلسه گروه کاری توسعه روستایی، عشایری و شهری استان البرز برگزار شد


به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و‌ امور بین الملل استانداری البرز، فرشاد قدوسی مدیرکل امور روستایی استانداری البرز در این جلسه با اشاره به اهداف اصلی این طرح گفت: بهره برداری سازگار و پایدار از منابع طبیعی اکولوژیک محدود، تقویت شبکه تعاملات اجتماعی، تقویت مشارکت ذینفعان در فرایند توسعه منظومه، تقویت اقتصاد محلی در پیوند و همگرایی با توسعه منطقه‌ای و ملی، انتظام فضایی شبکه‌ای منظومه هماهنگ با منظومه های مجاور و تدوین چارچوب های لازم برای مدیریت کارآمد پیشرفت منظومه روستایی از مهمترین اهداف این طرح است.

مهندس محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز نیز با بیان اهمیت برگزاری این جلسه گفت: با اجرای طرح های مصوب گروه کاری توسعه روستایی، عشایری و شهری استان البرز زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان فراهم می شود.

وی افزود: طرح توسعه پایدار منظومه روستایی به منظور توسعه یکپارچه فراگیر و پایدار سکونتگاه های روستایی از طریق انتظام فضایی منظومه در قالب شکل های محلی و ناحیه ای و با تاکید بر روابط و پیوندهای روستایی شهری تدوین شده است

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز