تهران ۲۶.۵۱° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

ممنوعیت خرید خانه برای ایرانیان در ایالت فلوریدا(آمریکا)

به موجب قانون جدیدی که به امضای فرماندار فلوریدا رسیده است خرید ملک برای شهروندان هفت کشور از جمله ایرانیان در این ایالت ممنوع اعلام شده است.
کد خبر: ۶۳۸۶۷

 

ممنوعیت خرید خانه برای ایرانیان در ایالت فلوریدابه گزارش معاصر به نقل از نیویورک پست، «رُن دیسانتیس»، فرماندار فلوریدا روز گذشته –دوشنبه- قانونی را به امضا رساند که بر اساس آن فروش ملک به شهروندان کشوهایی مانند چین و ایران که نگرانی‌های امنیتی درباره‌شان وجود دارد، ممنوع خواهد شد.

این قانون جدید که دیسانتیس از آن به‌عنوان قانونی برای کنترل چین کمونیست یاد کرده است از خرید زمین کشاورزی یا هر ملک دیگری در محدوده 10 مایلی (16 کیلومتری) تأسیسات نظامی، بنادر، فرودگاه‌ها، نیروگاه‌ها، تصفیه‌خانه‌ها یا هر مکان دیگری که زیرساخت اساسی تلقی می‌شود توسط نهادها یا عوامل چین، روسیه، ایران، کره شمالی، کوبا، ونزوئلا و سوریه جلوگیری به عمل می‌آورد.

این قانون همچنین شهروندان این کشورها را که به صورت قانونی و دائمی ساکن ایالات متحده نیستند از خرید ملک در ایالت فلوریدا منع می‌کند.

افرادی که با آگاهی قبلی به فروش ملک به اتباع این کشورها دست بزنند، مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند و دولت می‌تواند ملک مورد نظر را مصادره کند.

این قانون از اول ژوئیه (10 تیر) به اجرا گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز