تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

نخستین کنسرت «حامیم» ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت برگزار می شود

نخستین کنسرت «حامیم»خواننده موسیقی پاپ در شرایطی ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد که حاشیه‌های فروش بلیت کنسرت این خواننده بارها در فضای مجازی خبرساز شده است.
کد خبر: ۶۳۹۷۲

نخستین کنسرت «حامیم» ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد

 

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,نخستین کنسرت حامیم خواننده موسیقی پاپ پس از انتشار چند تک‌آهنگ قرار است ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شود که حاشیه‌های فروش بلیت این کنسرت بارها در فضای مجازی خبرساز شده است.

سایت بلیت فروشی این کنسرت به دلیل حجم زیادی از مراجعه‌کنندگان برای خرید بلیت، سه بار از دسترس خارج شد تا سرانجام شرکت برگزارکننده برنامه بدون اعلام قبلی اقدام به فروش بلیت‌های کنسرت کرد. این اقدام انتقادات زیادی را از سوی هواداران این خواننده باعث شد تا حواشی این کنسرت چند روزی در صدر اخبار فضای مجازی باشد.

موسسه فرهنگی هنری آراد، موسسه برگزارکننده کنسرت حامیم نیز در توضیح اختلالات پیش آمده در بلیت‌فروشی کنسرت این خواننده با انتشار اطلاعیه‌های مختلف، توضیحاتی را ارائه داد و از تمدید این کنسرت برای هشت سانس دیگر خبر داده است که به زودی بلیت فروشی این سانس های تمدیدی نیز آغاز خواهد شد.

حامیم که جدیدترین اثرش «قلب منی» را نوروز امسال منتشر کرد، ارکستری را برای اجرای زنده خود تشکیل داده است که اشکان آبرون سرپرست این ارکستر است. همچنین قطعه «رز سفید» حامیم در این کنسرت اجرا خواهد شد.

نخستین کنسرت حامیم از سوی موسسه فرهنگی هنری آراد و به تهیه‌کنندگی سعید سال افزون برگزار خواهد شد و در ادامه، این کنسرت در شهرهایی همچون بندرعباس، رشت، ساری، کیش روی صحنه خواهد رفت که اطلاع رسانی آنها به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز