تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
استاندار البرز:

ساماندهی بازار مسکن در البرز با دستور کارهای ویژه دنبال می شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مصوبات دولت در حمایت از مستاجر و موجر و کوتاه کردن دست دلالان از بازار مسکن بسیار راهگشا و عملیاتی است و می تواند به بازار مسکن، سامان بخشد.
کد خبر: ۶۴۴۶۸

ساماندهی بازار مسکن در البرز با دستور کارهای ویژه دنبال می شود

 

به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه مسکن استان با محوریت بررسی و اعمال مصوبات شورای عالی مسکن در برش استانی که روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر ضرورت ابلاغ و اطلاع رسانی تصمیمات دولت در این راستا تاکید کرد و ساماندهی و نظارت بر روند معاملات مسکن و دفاتر مشاور املاک را لازم دانست.
وی همچنین از مدیران مربوطه و اعضای قرارگاه خواست تا طرح های ویژه در خصوص احیای بافت های فرسوده و بسته های تشویقی این حوزه را به طور مشخص تهیه و تدوین کنند.
عبداللهی طرح ویژه تعیین تکلیف پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰ استان که با شرایط، ضوابط و بازه زمانی خاصی مورد بررسی قرار می گیرد را مورد اشاره قرار داد و از شهرداری ها خواست تا با آگاهی بخشی به مردم هر چه سریع تر، اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان و حمایت هایی که در این طرح از خانواده های دارای چند فرزند و... صورت می گیرد، گفت: تمامی این موارد باید به سمع و نظر مردم برسد.
استاندار البرز افزود: مصوبات دولت در حمایت از مستاجر و موجر و کوتاه کردن دست دلالان از بازار مسکن بسیار راهگشا و عملیاتی است و می تواند به بازار مسکن، سامان بخشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز