تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

اولین جلسه ستاد انتخابات تهران برگزار شد

انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران در شش حوزه انتخابیه و برای انتخاب ۳۵ نماینده استان تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۷۰۱


به گزارش معاصر؛  نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات و محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران برگزار شد، برنامه‌ریزی‌های استانداری با هدف برگزاری انتخابات حداکثری و رقابتی و افزایش مشارکت و تامین سلامت و امنیت آن به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران در شش حوزه انتخابیه و برای انتخاب ۳۵ نماینده استان تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

داوطلبان در حوزه تهران شامل شهرستان‌های تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر برای ۳۰ کرسی، حوزه شهریار شامل شهریار، قدس و ملارد با یک کرسی، حوزه انتخابی ورامین شامل شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک برای یک کرسی، حوزه انتخابی دماوند، شامل فیروزکوه و دماوند برای یک کرسی، حوزه انتخابیه پاکدشت شامل شهرستان پاکدشت برای یک کرسی و حوزه انتخابیه رباط کریم شامل شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان نیز رقابت برای یک کرسی انجام می‌شود.

استاندار تهران نیز طی روزهای گذشته با صدور حکمی رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان تهران را منصوب کرده است.

 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز