تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

پیام استاندار البرز به مناسبت روز جهانی محیط زیست

مجتبی عبداللهی استاندار البرز در پیامی روز جهانی محیط زیست و هفته ملی محیط زیست را بر تلاشگران و حامیان محیط زیست تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۸۱۵

پیام استاندار البرز به مناسبت روز جهانی محیط زیست


به گزارش معاصر ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، متن پیام عبداللهی استاندار البرز به این شرح است:
توسعه پایدار جوامع بشری مرهون حفظ و حراست از منابع طبیعی و تحویل آن به نسل های آتی است؛ وقوع پدیده‌های خشکسالی و سایر پیامدهای منفی محیط زیستی؛ همگان را بر آن داشته است که نسبت به طبیعت و محیط زیست به عنوان پیش شرط هر فعالیت توسعه‌ای مسئولانه تر برخورد نموده و این مهم را بعنوان یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های بزرگ زندگی امروزی بشر مطرح نمایند.
داشتن محیط زیست عاری از هرگونه آلودگی، عزمی جدی در جهت حفظ، نگهداری و بهره‌ برداری صحیح از مواهب و منابع زیبای زمین را می طلبد که این مهم وظیفه همگانی مردم و مسئولین است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط‌بان، روز جهانی و هفته محیط زیست را با شعار "نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی" به تمامی فعالان حوزه محیط زیست تبریک عرض می نمایم امید است با هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی و ارتقاء مشارکت‌های مردمی، در تحقق سیاست‌های محیط زیستی با تأکید ویژه بر اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی (در حوزه محیط زیست)، به‌عنوان یک اولویت حیاتی، کوشا باشیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز