تهران ۲۴.۸۴° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

طرح فروش فوق‌العاده سایپا ١۵١ آغاز شد

متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.
کد خبر: ۶۶۰۴۹

به گزارش معاصر، گروه خودروسازی سایپا از ساعت ١۴ امروز (یکشنبه ٢١ خرداد ماه) طرح‌فروش فوق‌العاده خودروی وانت سایپا ۱۵۱ مجهز به دی‌لایت را با قیمت جدید اجرایی کرد.

 گروه خودروسازی سایپا از امروز (یکشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ مجهز به دی‌لایت را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش شرکت کنند اما الزام پیش شرط تعریف حساب وکالتی و واریز وجه پیش از ثبت‌نام وجود نداشته است؛ چراکه فروش خودروهای غیرسواریِ شخصی (باری و سنگین) مشمول فروش صرفاً از طریق سامانه یکپارچه نیست.

این محصول با قیمت قطعی ٢٣۶ میلیون تومان و با موعد تحویل ۶٠ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

در این مرحله از فروش محدودیت‌های هر کد ملی یک خودرو، حداقل سن ۱۸ سال، شماره تلفن به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی اعمال می‌شود؛ اما به محدودیت عدم پلاک انتظامی فعال و عدم خرید ۴٨ ماهه از دو خودروساز اشاره‌ای نشده است.

 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز