تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در تهران

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران از شهروندان خواست از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
کد خبر: ۶۶۰۶۳

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در تهران

 

به گزارش معاصر ,پدرام قودجانی رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران با توجه به هشدار نارنجی صادر شده طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ خرداد ماه) خصوصاً در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب ناپایداری محلی و رشد ابرهای همرفتی مخاطره رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نقاط مستعد گرد و خاک و تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به احتمال بارش تگرگ در ارتفاعات، احتمال سقوط سنگ در نواحی کوهستانی و آب‌گرفتگی معابر شهروندان محترم ضمن احتیاط در سفرهای درون و برون شهری، از توقف و تردد در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و انجام کوهنوردی، حضور و پارک خودرو در اطراف سازه‌های نیمه کاره، اجزای غیر سازه‌ای سست از قبیل داربست‌ها و درختان کهن سال و… اجتناب کنند.

همچنین لازم است دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان نیز ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه مورد نیاز، آمادگی لازم جهت هر گونه اقدام مقابله‌ای و مواجهه با حوادث احتمالی را احراز کنند.

 
انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز