تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

تیم کشتی فرنگی نوجوانان قهرمان آسیا شدند

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز قهرمان آسیا شد.
کد خبر: ۶۶۰۶۵

تیم کشتی فرنگی نوجوانان قهرمان آسیا شدند

 

به گزارش معاصر , رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا که از دیروز در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.

در پایان این مسابقات، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان توانست با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، پس از چهار سال و مقتدرانه به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

برای تیم ایران در این رقابت‌ها، محمدمعراج مهمدی در وزن ۵۱ کیلوگرم، محمدرضا غلامی در وزن ۵۵ کیلوگرم، علی اکبر اصغری در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیرحسین عبدولی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مدال طلا، عرفان مرادی در وزن ۴۵ کیلوگرم و حبیب اله رحیمی در وزن ۷۱ کیلوگرم به مدال نقره و علی دزفولی‌نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم و احمدرضا محمدیان در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در رده‌بندی تیمی، ایران با ۱۸۸ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های قرقیزستان با ۱۷۶ و ازبکستان با ۱۵۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

این در حالی است که تیم ایران سال گذشته و در کشور قرقیزستان با کسب ۲ مدال طلا، ۴ مدال نقره، ۲ مدال برنز و ۱۷۴ امتیاز، پس از تیم قرقیزستان به‌عنوان نایب قهرمانی رسیده بود و پس از چهار سال بار دیگر عنوان قهرمانی را مقتدرانه بدست آورد.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز