تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

مشاور وزیر خارجه: پیگیرکشاندن ترامپ به دادگاه هستیم

این امکان وجود دارد و در حال پیگیری است. وی همچنین از ارائه کیفر خواست ترور شهید سلیمانی به دادگاه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۷۷


به گزارش معاصر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  مشاور وزیر خارجه و رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور شهید سلیمانی از پیگیری برای به دادگاه کشاندن رئیس جمهور سابق امریکا خبر داد.

عباسعلی کدخدایی در دومین نشست بررسی خدمات سردار شهید سلیمانی، درباره امکان به دادگاه کشاندن ترامپ و دیگر مقامات امریکایی که دستور ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را صادر کردند گفت: این امکان وجود دارد و در حال پیگیری است. وی همچنین از ارائه کیفر خواست ترور شهید سلیمانی به دادگاه خبر داد.

کدخدایی گفت: بر اساس اسناد بین المللی، دولت‌ها متعهد به مقابله با گروه‌های تروریستی هستند و ایران نیز بر اساس این تعهدات با فرماندهی شهید سلیمانی به مقابله با تروریست‌های داعش پرداخت و برغم پیش بینی‌ها توانست در زمان قابل قبولی، شر تروریست‌ها را از سر منطقه کم کند.

مشاور وزیر امور خارجه تاکید کرد: باید قدر و منزلت خدمات شهید سلیمانی و ایران در این زمینه دانسته و هر چه بیشتر به جهانیان و ملت‌های منطقه شناسانده شود.

دومین نشست بررسی خدمات سردار شهید سلیمانی با عنوان زمینه‌های فرهنگی اجتماعی وسیاسی پیدایش گروه تروریستی داعش با حضور معاونان وزیر امور خارجه در مرکز مطالعات این وزارتخانه درحال برگزاری است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز