تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

الزام شهردای ها برای انعقاد قرارداد با اپراتورهای توسعه فیبر نوری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: شهرداری ها در بازه یک ماهه ملزم به انعقاد قرارداد با اپراتورهای توسعه فیبر نوری در استان با رعایت وحدت رویه در فرمت قرارداد و منطبق با تعرفه های مصوب هستند.
کد خبر: ۶۶۹۱۹

الزام شهردای ها برای انعقاد قرارداد با اپراتورهای توسعه فیبر نوری

 

به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، افضلی با بیان این مطلب در جلسه شورای هماهنگی و راهبری فناوری اطلاعت و دولت الکترونیک استان البرز اظهار داشت: همکاری و همراهی سازمان‌های خدماتی از جمله شهرداری‌ها در جهت تسهیل و تسریع به موقع پروژه‌های توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی یکی از طرح های تحول را تحول در شبکه ملی اطلاعات در استان برشمرد و گفت: این طرح ایجاد یک جهش جدی در خدمت رسانی به مردم استان می باشد.
وی ضمن تاکید به همکاری دستگاه ها در جهت خدمت رسانی به مردم استان، افزود: هیچ مانعی برای سرعت کار شما وجود نخواهد داشت و استان آمادگی کامل در جهت همکاری با اجرای این پروژه و رفع موانع آن را دارد.
وی اجرا و ارتقای شبکه فیبرنوری را یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه خدمات الکترونیک و رسیدن به اهداف شهر هوشمند عنوان کرد، افزود: استفاده و بهره‌مندی از کابل‌های شبکه فیبر نوری نشان‌دهنده مزیت‌های فراوان این شبکه در حوزه‌های مختلف به خصوص در مدیریت بحران است و بیشتر شبکه‌های رایانه‌ای و مخابرات از راه دور در مقیاس وسیعی از فیبرنوری استفاده می‌کنند و شهرداری به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر روند عقد قرارداد با شرکت ارتباطات زیرساخت را باید صورت کارشناسی و علمی و با بررسی کامل موضوع انجام دهند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز