تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

اخرین اخبار از ‌پرونده مسمومیت الکلی‌ در کرج

یکی از متهمان در حال حاضر متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.
کد خبر: ۶۶۹۲۹

 

 


به گزارش معاصر، معاون اول قوه قضائیه با تشریح جزئیات جدید از ‌پرونده مسمومیت الکلی‌ در کرج گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در زمان حاضر متواری است و به‌دنبال دستگیری این متهم هستیم.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد مصدق در حاشیه بازدید از دادگستری استان البرز اظهار داشت: یکی از برنامه‌های قوه قضائیه مبارزه جدی با کسانی است که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: امنیت می‌تواند مربوط به حوزه اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و سلامت مردم باشد که پرونده مسمومیت اخیر برخی از شهروندان در استان البرز به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی مربوط به حوزه امنیت بهداشت و سلامت مردم و بسیار خطرناک است.

وی با بیان اینکه شاید افرادی که مرتکب این اقدام شدند توجهی به آن نداشته باشند که جان سایرین در خطر است، گفت: طبق آخرین گزارشی که دریافت کردم در جریان بررسی این پرونده 9 نفر که تعدادی از آن‌ها سرشبکه هستند و تولیدکننده دستگیر شده‌اند و 17 نفر نیز فوت کردند.

‌مصدق با اشاره به تلاش شبانه‌روزی همکاران قضایی‌اش در دادگستری کل استان البرز در خصوص این پرونده، ابراز کرد: یکی از متهمان در زمان حاضر متواری است و به‌دنبال دستگیری این متهم هستیم.

وی افزود: با قید فوریت پرونده به نتیجه خواهد رسید و کیفرخواست آن صادر خواهد شد و متهمان برای محاکمه به دادگاه خواهند رفت.

معاون اول قوه قضائیه خطاب به کسانی که مرتکب این اقدام شدند، گفت: ممکن است برخی از رفتار‌هایی که این افراد مرتکب شدند، مشمول فساد گسترده باشد که این مهم مجازات بسیار سنگینی دارد.

‌مصدق تأکید کرد: قوه قضائیه برنامه ویژه برای برخورد با کسانی که امنیت سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، دارد، بدون هیچ اغماضی با این افراد برخورد خواهد شد و این پرونده نیز جزو این موارد است.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز