تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۷.۶۲°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

برگزاری آئین کلنگ زنی مدرسه خیری کریم طلوعی در محمد شهر کرج

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز طی آئینی، کلنگ مدرسه خیری کریم طلوعی در ولدآباد محمدشهر را به زمین زد.
کد خبر: ۶۷۲۸۰

برگزاری آئین کلنگ زنی مدرسه خیری کریم طلوعی در محمد شهر کرج


به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مرتضی ولی پوری در این آئین که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، مشاور استاندار در امور ساخت مدارس، خیرین و جمعی از مسئولان و مردم در ولدآباد محمدشهر برگزار شد، اظهار داشت: ارتقاء سرانه ها و زیرساخت های محله های ۶۶ گانه محروم استان با برنامه ویژه ای در قالب قرارگاه اجتماعی به ریاست نماینده عالی دولت در استان در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: در سفر رئیس جمهور محترم به استان مجوز ساخت ۱۰۰ مدرسه طی مشارکت دولت و خیرین را دریافت کرده ایم که با توجه به عزم و اراده ای که در مدیران شکل گرفته و همراهی ویژه خیرین، درصدد هستیم تا پایان دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ مدرسه را به آموزش و پرورش استان تحویل دهیم.
وی با اشاره به اینکه تمامی موضوعات مرتبط با محله های محروم استان به صورت ویژه از سوی استاندار البرز مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: به دستور استاندار البرز در تمامی محله های محروم استان پروژه های متعدد از جمله؛ احداث بوستان های محلی، سرای محله، درمانگاه، بهسازی معابر، مدرسه سازی و... تعریف شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در این رابطه تاکید کرد: بر اساس مصوبات قرارگاه اجتماعی استان تمامی شهرداری ها و فرمانداران استان مکلف هستند پروژه های متعددی به منظور ارتقای سرانه های مختلف در تمامی محله های محروم اجرا کنند.
گفتنی است در پایان این مراسم ولی پوری با جمعی از شهروندان به گفتگو پرداخت و به مسائل و مشکلات آنان در حوزه های مختلف رسیدگی کرد.
لازم به ذکر است پروژه مدرسه خیری کریم طلوعی ولدآباد محمدشهر با 18 باب کلاس درس در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و زیر بنای 2 هزار و 830 متر مربع در سه طبقه و سرایداری تعریف شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز