تهران ۱۳.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
رئیس دانشگاه آزاد:

باید راهیان نور را برای جوانان سهل‌الصول کنیم

بنابراین راهیان نور اولین نکته‌اش، القای محبت خدا به جوانان ما است. از فضای شهر ساخته شده توسط دشمنان خارج می‌شوند و وارد وادی محبت و عشق می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۳۲۸

 

به گزارش معاصر؛ رئیس دانشگاه آزاد می‌گوید: ما باید به نقطه ای برسیم که تمام جوانان ۱۸ ساله را به راهیان نور بفرستیم. جایی است که اگر جوان نرود، امیدی به ساخته شدن نمی‌رود.

محمدمهدی تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در همایش «تجلی اخلاص» به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران و نیز تجلیل از دست‌اندرکاران و برگزیدگان راهیان نور کشور و افتتاحیۀ راهیان نور شمال غرب کشور در سازمان بسیج مستضعفین گفت: محیط‌های آموزشی ما به شدت نیازمند روش‌های نوین آموزشی است. فضای مهارتی جای خود را به محیط‌های رقاقتی داده است. چه باید کرد؟

راهیان نور یک فناوری برابر فناوری فضای مجازی است

وی افزود: راهیان نور یک فناوری مقابل فناوری مجازی است. مگر غیر از این است که فرزندان خود را در دریایی وانهادیم که دشمنان آنها در ساحل قرار دارند. وعده خداوند به موسی علیه‌السلام بود که «وَ أَلْقَیْتُ عَلَیْكَ مَحَبَّةً مِنِّی‏»؛ یعنی من محبتم را به تو القاء کردم و لذا خداوند گویی به جوانان ما وعده داده محبتم را به دل شما می‌اندازم و شما را جلوی چشمانم می‌سازم. بنابراین راهیان نور اولین نکته‌اش، القای محبت خدا به جوانان ما است. از فضای شهر ساخته شده توسط دشمنان خارج می‌شوند و وارد وادی محبت و عشق می‌شوند.

باید راهیان نور را برای جوانان سهل‌الصول کنیم

وی افزود: ساخته شدن جلوی چشمان خدا همان درک حضور است و معلمان آن، شهیدان هستند. ما هم شاگردان آن کلاس را خادمی می‌کنیم. اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرماید راهیان نور یک فناوری است، به این نکته اشاره دارد که فناوری است که امروز نجات‌بخش جوانان ما شده است. این فناوری باید جدی گرفته شود. درست است راهیان پیشرفت جایگاه دارد، اما جایی که ابتدا محبت است و بعد ساخته شدن در محضر خداوند، راهیان است. این عرصه، بدی ندارد. این را باید قدر بدانیم و برای آن بدی نسازیم. همگی باید این کلاس درس را برای تمام جوانان سهل الصول کنیم. ما باید به نقطه ای برسیم که تمام جوانان 18 ساله را به راهیان نور بفرستیم. جایی است که اگر جوان نرود، امیدی به ساخته شدن نمی‌رود.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز