تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

تعطیلات تابستان فرصت مغتنمی برای دانش آموزان است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تعطیلات تابستان، فرصت مغتنمی است که برای دانش آموزان برنامه های فرهنگی، نشاط آفرینی و آموزشی را توامان داشته باشیم.
کد خبر: ۶۷۳۴۷

تعطیلات تابستان فرصت مغتنمی برای دانش آموزان است

به گزارش معاصر ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، با بیان اینکه برنامه ریزی برای کیفیت بخشی به اوقات فراغت دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: تعطیلات تابستان، فرصت مغتنمی است که برای دانش آموزان برنامه های فرهنگی، نشاط آفرینی و آموزشی را توامان داشته باشیم.
وی به اهداف نهضت مدرسه سازی اشاره کرده و ادامه داد: متعهد شده ایم برای جبران سرانه های ضعیف آموزشی و پرورشی استان، تا پایان دولت سیزدهم ۲۰۰ مدرسه را با مشارکت خیرین احداث کنیم.
عبداللهی گفت: افراد بسیاری تمایل به اقدامات خیرخواهانه بویژه مدرسه سازی دارند، باید این ظرفیت ها را احصا کنیم و مردم را تشویق به اقدامی ماندگار و خیر کنیم.
وی با تاکید بر ضرورت تکریم معلمان، افزود: معلمان اقشار موثر، فرهیخته و سرنوشت ساز جامعه هستند، از این رو باید برای آموزش، معیشت و تکریم آنها برنامه ریزی کنیم.
استاندار البرز گفت: معلمان بازنشسته مطالبات و نیازهایی از جمله بیمه و تعاونی مسکن دارند که این امر طی دعوت از مسئولان ملی طرح شده و تحقق کامل آن نیاز به پیگیری مدیران آموزش و پرورش دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز