تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
همسو با مسئولیت اجتماعی صنعت نفت انجام شد

خدمات ۱۱۸ میلیارد ریالی در خاستگاه نفت ایران

بخش عمده از کمک‌ها و خدمات ارائه‌شده با تأکید مدیرعامل این شرکت و با توجه به پیشینه و جایگاه شهرستان مسجدسلیمان در تاریخ صنعت نفت، به این منطقه اختصاص یافته است.
کد خبر: ۶۷۹۱۵



به گزارش معاصر به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان،  مدیرخدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ارائه خدماتی معادل با ۱۱۸ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال از سوی مدیریت خدمات این شرکت به شهروندان و اداره‌های دولتی شهرهای واقع در حوزه عملیاتی این شرکت در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

غلام‌علی حیدری گفت: این خدمات همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت با نظر و توجه مدیرعامل این شرکت و از محل توانمندی‌ها و امکانات درون سازمانی و صرفه‌جویی در مصرف هزینه‌های جاری به‌منظور افزایش رضایت‌مندی شهروندان از دولت ارائه شده است.

وی افزود: تأمین نیازهای خودرویی سبک، سنگین و ماشین‌آلات راهسازی، انجام خدمات تهویه و تبرید، فضای سبز و تنظیفات، تعمیرات برق، تعمیرات عمومی و ساختمانی مدارس و مساجد، خرید و تأمین ملزومات، تجهیزات بهداشتی و بنایی، اصلاح و تعویض خط لوله جمع‌آوری فاضلاب خانگی منازل غیرشرکتی، تهیه غذای گرم از جمله خدمات صنعت نفت به شهروندان شهرستان مسجدسلیمان در سال ۱۴۰۱ بوده است.

مدیرخدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار کرد: ۱۳ شهرستان در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار دارند و بخش عمده از کمک‌ها و خدمات ارائه‌شده با تأکید مدیرعامل این شرکت و با توجه به پیشینه و جایگاه شهرستان مسجدسلیمان در تاریخ صنعت نفت، به این منطقه اختصاص یافته است.

بر پایه این گزارش، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سال گذشته از محل توانمندی‌های درون‌سازمانی یا صرفه‌جویی در مصرف بودجه جاری و هزینه‌ها بیش از ۲۸۳ میلیارد ریال برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت در این منطقه، خدمات متنوع ارائه کرده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز