تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

نشست بررسی مسائل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با حضور نماینده مدیرعامل مناطق

این حجم از حمایت‌ها برای یک تیم شهرستانی واقعا قابل ستایش است که با این سرمایه مطمئن هستیم روزهای بسیار خوبی برای فوتبال این خطه ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۰۳۰

 


به گزارش معاصر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی نفت‌خیز، نشست بررسی مسائل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعداز ظهر پنجشنبه ۲۲ تیرماه با حضور مهندس رئیسی مشاور مدیرعامل مناطق نفت‌خیز، مهندس هیهاوند مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان، ابوالقاسم حبیبی‌پور سرپرست منابع انسانی مناطق نفتخیز، ابوذر شجاعی مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان و تعدادی از مدیران ورزش نفت جنوب برگزار شد.

مهندس رئیسی در این نشست با تاکید بر رفع مشکلات تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در فصل گذشته لیگ برتر تمام تلاش مدیران نفت جنوب بر بقای تیم در لیگ بود اما متاسفانه این مهم حاصل نشد هرچند در گذشته نیز تجربه سقوط به دسته پایین تر و دوباره بازگشت به لیگ برتر در کارنامه تیم وجود دارد که نشان می‌دهد صعود به لیگ برتر برای بازیکنان مسجد سلیمان کاری دشوار نیست.

وی افزود: تیم نفت مسجدسلیمان جزو تیم‌های با سابقه درخشان در کشور است که وضعیت فعلی آن در شان مردم خطه زاگرس نشین نیست، لذا با اتخاذ تدابیری ویژه، رفع مشکلات تیم در اولویت ما قرار دارد و در چند روز آینده با انتخاب یک سرمربی حرفه‌ای و اعضای‌ کادر تیم، تمرین‌های تیم برای شروع خوب در لیگ یک آغاز خواهد شد.

نماینده ویژه مدیرعامل مناطق نفتخیز با نوید بازگشت به لیگ برتر گفت: با حمایت هواداران که بزرگترین سرمایه تیم است و همچنین تدابیر اتخاذ شده، شرایط تیم بهتر خواهد شد و این امید را داریم که تیم مسجد سلیمان در پایان فصل جزو تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر خواهد بود.

وی در خصوص بدهی مالی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم نیز اذعان داشت: این مسئله به زودی و در چند روز آینده رفع خواهد شد و تیم شروع به جذب بازیکنان خوب و حرفه‌ای خواهد کرد.

این مدیر عالی نفت جنوب با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از استعدادهای فوتبالی گفت: فعالیت تیم امید نفت مسجدسلیمان آغاز شده که در فصل گذشته ۳ نفر از بازیکنان به تیم ملی امید دعوت شدند که این نشان از وجود استعدادهای بزرگ در خطه زاگرس نشین است و ما مطمئن هستیم با افزاش حمایت‌ها، بتوان آینده خوبی برای فوتبال کشور متصور شد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش مسئولان شهرستان و مدیدان نفتی، حمایت‌های هواداران خونگرم و همچنین آقای ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی را قابل ستایش بیان کرد و گفت: این حجم از حمایت‌ها برای یک تیم شهرستانی واقعا قابل ستایش است که با این سرمایه مطمئن هستیم روزهای بسیار خوبی برای فوتبال این خطه ساخته خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز