تهران ۲۵.۴° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

نشست معاون عمرانی البرز با هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در اولین نشست با هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران البرز گفت که در راستای قول مساعد استاندار مبنی بر خانه دار شدن اعضای تعاونی از هیچ تلاش و همکاری، کوتاهی نخواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۱۳۵

نشست معاون عمرانی البرز با هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران البرز

 

به گزارش معاصر ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران البرز در اولین نشست رسمی خود با مسئولان استانی، ضمن حضور در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با دکتر احمد افضلی، دیدار و گفت و گو کرد.

افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه این نشست با تاکید بر زحمات جامعه خبری استان البرز در امر اطلاع رسانی و امیدافزایی که تا کنونی به خوبی در استان دنبال شده، اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر روند کار تعاونی های مسکن در استان البرز پیشرفت خوبی پیدا کرده است و امیدواریم تعاونی مسکن خبرنگاران که اعضای آن از جمله اصحاب رسانه شناخته شده و همیشه در میدان هستند نیز در رسیدن به هدف خود، پیشرفت خوبی حاصل کند.
وی افزود: با توجه به اعلام حمایت استاندار البرز، ملاحظات لازم جهت انتخاب و تحویل زمین مناسب به تعاونی مسکن خبرنگاران استان خواهیم داشت و برای ساخت مسکن نیز جهت برخورداری از تسهیلات بانکی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

معاون استاندار البرز تاکید کرد: که تمام این همکاری و تعامل ایجاد شده با تلاش و پیگیری اعضا و هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران، سرعت بیشتری خواهد گرفت.

در پایان به پیشنهاد اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران استان البرز، مقرر شد نشست هم اندیشی در راستای چگونگی ادامه فعالیت تعاونی با حضور افضلی معاون عمرانی استاندار البرز و خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان به زودی در محل خانه مطبوعات استان برگزار شود.

در ادامه هر یک از اعضای هیئت مدیره با اشاره به دغدغه مسکن به عنوان مهمترین مسأله اصحاب رسانه استان البرز بر اولویت دادن بر این مهم و تسهیل و تسریع در روند خانه دار کردن خبرنگاران، تاکید کردند.

گفتنی است پیرو دستور دکتر عبداللهی، استاندار محترم البرز در شورای اطلاع رسانی مبنی بر شروع فعالیت تعاونی مسکن خبرنگاران استان، این تعاونی از ابتدای سال ١۴٠٢ طی فراخوانی شروع به عضو گیری کرد و با تکمیل ٢٠٠ عضو و دریافت حق عضویت از اعضای تعاونی که اغلب عضو خانه مطبوعات استان بوده و یا از اصحاب رسانه مورد تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز هستند، تعاونی مسکن خبرنگاران رسماً با تشکیل مجمع عمومی، فعالیت جدید خود را آغاز کرد در روز ١٢ تیرماه سال جاری، ۵ عضو هیئت مدیره و یک بازرس، انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز