تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
در حاشیه بازدید از آزادراه شیراز به اصفهان مطرح شد:

امکانات آزادراه شیراز _اصفهان تا قبل از افتتاح مستقر خواهد شد

با توجه به دغدغه ای که در بحث ورودی شهر شیراز در منطقه گویم داشتیم هم اینک یک جاده در تنگ خیاره در دست آماده شدن است که همزمان با افتتاح پروژه آزادراه، بخشی از این جاده نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۸۳۲۹

معاصر- استاندار فارس گفت: برخی امکانات و زیرساخت‌های آزادراه شیراز به اصفهان از جمله ایستگاه اورژانس و پلیس راه، روشنایی مسیر و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی، تا قبل از بهره‌برداری از این پروژه مستقر خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه، در حاشیه بازدید از آزادراه شیراز – اصفهان که با حضور دکتر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و چند تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انجام شد، گفت: این پروژه هم اینک در ۶ قطعه دارای بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی است که می کوشیم تا همزمان با حلول ماه ربیع الاول و در سفر دوم هیئت دولت به استان آنرا افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: هم اینک نصب علائم از سمت ایزدخواست آباده و مراحل اجرای ۲۰ کیلومتر باقیمانده از نیوجرسی و همچنین روشنایی مسیر و ایستگاه های اورژانس و پلیس و مجتمع های بین راهی و جایگاه های سوخت نیز در حد مورد نیاز در حال انجام است که تا قبل از افتتاح پروژه اجرا و مستقر خواهند شد.

استاندار فارس اظهار کرد: با توجه به دغدغه ای که در بحث ورودی شهر شیراز در منطقه گویم داشتیم هم اینک یک جاده در تنگ خیاره در دست آماده شدن است که همزمان با افتتاح پروژه آزادراه، بخشی از این جاده نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز