تهران ۱۲.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

بازدید نمایندگان مجلس از سكوهای گازی پارس جنوبی

نمایندگان در جریان سفر دو روزه خود به عسلویه، صبح امروز (پنج‌شنبه، ۲۹ تیرماه) از سکوی SPQ1 و سکوی فراورشی SPD1 پارس جنوبی بازدید کردند.
کد خبر: ۶۸۳۸۸

 

معاصر- جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سفر به عسلویه از سکوهای گازی پارس جنوبی در خلیج فارس بازدید کردند.

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، رئیس و اعضای کمیسیون‌ ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، در جریان سفر دو روزه خود به عسلویه، صبح امروز (پنج‌شنبه، ۲۹ تیرماه) از سکوی SPQ1 و سکوی فراورشی SPD1 پارس جنوبی بازدید کردند.

در جریان این بازدید، محمدحسین متجلی مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و معاونان طرح‌های توسعه و عملیات و پشتیبانی این شرکت گزارشی مشروح از طرح‌های میادین مشترک و مستقل گازی و پیشرفت کار در این طرح‌ها، پروژه‌های نگهداشت تولید و همچنین عملکرد شاخص و مهم کارکنان سکوهای بخش فراساحل پارس جنوبی در تامین حداکثری گاز کشور ارایه کردند.

بر پایه این گزارش، شمس الدین حسینی، الیاس نادران، جعفر قادری، رضا تقی پور، مهدی طغیانی، صدیف بدری، علی اکبر کریمی، غلامرضا نوری قزلجه، محمدحسین حسین زاده بحرینی، از نمایندگان حاضر در این بازدید میدانی بودند.

گفتنی است دیدار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کارکنان و بازدید از سکوی فاز یک، با همراهی مدیران ارشد نفت گاز پارس، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی، انرژی پارس و رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران انجام شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز