تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
نتانیاهو:

امشب دستگاه ضربان ساز قلب برایم کاشته می‌شود

نخست وزیر اسرائیل بامداد امروز (یک شنبه) در یک بیانیه ویدیویی که از سوی دفترش منتشر شد، اعلام کرد که امشب تحت عمل جراحی قرار می گیرد تا دستگاه ضربان ساز قلب (pacemaker) برای وی کاشته شود.
کد خبر: ۶۸۴۹۱

 

شفقنا: نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بستری شدن خود در بیمارستان برای انجام عمل جراحی و کاشت ضربان ساز قلب خبر می دهد.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره» قطر، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یک شنبه) در یک بیانیه ویدیویی که از سوی دفترش منتشر شد، اعلام کرد که امشب تحت عمل جراحی قرار می گیرد تا دستگاه ضربان ساز قلب (pacemaker) برای وی کاشته شود.

نتانیاهو در بیانیه خود در این باره اظهار داشت: یک هفته پیش برای من دستگاه مانیتورینگ (هولتر) را (زیر پوست) تعبیه کردند؛ این دستگاه شامگاه امروز (شنبه) بوق زد (برای هشدار وجود مشکل در قلب) و گفت که در واقع باید یک ضربان ساز قلب برای من کاشته شود.


نخست وزیر 73 ساله رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این که عمل جراحی کاشت ضربان ساز قلب را باید بی درنگ و طی امشب انجام دهد، همچنین عنوان کرد: در وضعیت بسیار خوبی هستم اما باید به حرف پزشکانم گوش دهم.


به گفته نتانیاهو، وی بعد از ظهر امروز از بیمارستان مرخص خواهد شد و در رای گیری بر سر قرائت دوم و سوم لایحه جنجال برانگیز و بحران ساز «اصلاحات اقتصادی» در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) شرکت خواهد کرد.

در همین حال، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که نتانیاهو امشب در مرکز درمانی «شیبا» در منطقه «تل هاشومر» در حومه شرقی تل‌آویو به عنوان بزرگ ترین بیمارستان سرزمین های اشغالی، تحت عمل جراحی کاشت ضربان ساز قلب قرار خواهد گرفت.

بخش عربی خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه نیز در این باره از رسانه های رژیم صهیونیستی نقل کرد که «یاریو لوین»، معاون نخست وزیر و وزیر دادگستری این رژیم که طراح لایحه «اصلاحات قضایی» به شمار می آید، مامور انجام وظایف نتانیاهو در دوره انجام عمل جراحی وی شده است.

رسانه های رژیم صهیونسیتی در ادامه نیز گزارش دادند که نتانیاهو به دلیل انجام عمل جراحی کاشت ضربان ساز قلب، جلسه هفتگی کابینه را به تعویق انداخته و دیدار خود با «هرتزی هالوی»، رئیس ستاد کل ارتش این رژیم را نیز لغو کرده است.

شایان ذکر است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته در خانه خود در شهر ساحلی «قیساریه» در شمال غرب سرزمین های اشغالی از هوش رفته و به دنبال آن نیز، دفترش در بیانیه ای اعلام کرده بود که وی «با هوشیاری کامل وارد بیمارستان شده است».

دفتر نتانیاهو که در سه بازه زمانی مختلف و برای نزدیک به 16 سال به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی فعالیت کرده، در بیانیه خود همچنین عنوان کرده بود که وی پس از انجام یک سری آزمایش در مرکز درمانی شیبا، در وضعیت خوبی به سر می برد.

این در حالی است که ساعاتی پیش سازمان دهندگان تظاهرات علیه طرح اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در تظاهرات اعتراض آمیز امشب، نزدیک به 550 هزار نفر شرکت داشتند جایی که 240 هزار نفر در تل آویو، نزدیک به 100 هزار تن دیگر در مقابل ساختمان کابینه و پارلمان این رژیم در بیت المقدس اشغالی و سایر معترضان نیز در شهرهای حیفا، نتانیا، کفار سابا، بئر شبع و مناطق بسیار دیگری دست به تظاهرات زدند و این طرح را «کودتای قضایی» خواندند.

از سوی دیگر، هشدارهای مقامات نظامی بلندپایه رژیم صهیونیستی نسبت به خطرات ناشی از تصویب لایحه اصلاحات قضایی که اختیارات دیوان عالی در زمینه لغو تصمیم های «غیر معقول» کابینه و وزرای آن را کاهش می دهد، افزایش یافته و در همین راستا نیز، رئیس ستاد کل ارتش این رژیم به دنبال خودداری هزاران تن از نیروهای ذخیره ارتش از خدمت نظامی در آستانه سومین و آخرین قرائت لایحه در کنست، درخواست کرده بود که امروز با نتانیاهو دیدار کند.

در حالی که رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که 10 هزار نیروی ذخیره خودداری خود از خدمت نظامی در اعتراض به لایحه جنجال برانگیز اصلاحات قضایی را اعلام کردند، کانال دوازدهم تلویزیون این رژیم نیز از ژنرال هالوی نقل کرد که در صورت تصویب لایحه مذکور، به کارآیی ارتش آسیب واقعی وارد خواهد شد و ظرف 48 ساعت از هم فرو خواهد پاشید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز