تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

آخرین نقل‌وانتقالات مهم لیگ برتر

در آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران، بازیکنان عراقی نقش پررنگی داشتند.
کد خبر: ۶۹۰۴۴

آخرین نقل‌وانتقالات مهم لیگ برتر

 

به گزارش معاصر، با وجود اینکه دیگر کم کم باید منتظر آغاز بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران بود، تیم‌های مختلف همچنان در حال جذب بازیکنان مدنظر خود هستند که در آخرین نقل و انتقالات لیگ، چندین بازیکن عرب زبان به تیم‌های ایرانی پیوستند. 

در همین راستا تیم نفت آبادان فعالیت چشم گیری در نقل‌وانتقالات این هفته داشت. آبادانی‌ها در این هفته «فهد طالب» دروازه‌بان تیم ملی عراق و «عباس قاسم» مدافع الزورا عراق را به خدمت گرفتند.

مس رفسنجان نیز سجاد شهباززاده، مهاجم فصل قبل استقلال تهران را جذب کرد. شهباززاده که فصل چندان خوبی را با استقلال پشت سر نگذاشت، بار دیگر از جمع آبی‌ها جدا شد.

گل‌گهر سیرجان هم با عقد قراردادی ۳ ساله، سعید سحرخیزان مهاجم جوان تیم هوادار را به خدمت گرفت.

در ادامه نقل و انتقالات لیگ برتر، تیم پیکان هم با سامان نریمان‌جهان قراردادی دو ساله بست تا خودروسازان نیز در این هفته از نقل و انتقالات سهم داشته باشند.

یکی از نقل و انتقالات مهم این هفته اما جذب «لوکاس کاندیدو» هافبک برزیلی سابق تیم اتلتیکو مینیرو برزیل، توسط فولاد خوزستان بود. این بازیکن برزیلی فصل گذشته برای تیم «الظفره» امارات ۱۲ بازی انجام داده است. البته این بازیکن تنها شکار فولادی‌ها نبود. خوزستانی‌ها همچنین محمد علی‌نژاد، هافبک سابق سپاهان را نیز به خدمت گرفتند.

در آخرین نقل و انتقالات هفته جاری نیز فراز امامعلی، مهاجم و وینگر فصل گذشته مس رفسنجان، با قرارادادی یک ساله به شمس‌آذر پیوست.

البته استقلال تهران هم در آخرین فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود، با «منتظر محمد» کاپیتان تیم ملی امید عراق به توافق رسید و طبق گفته باشگاه استقلال، قرارداد این بازیکن جوان فردا رسمی می‌شود.

 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز