تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

۷۰ درصد دانش آموزان در مدارس دولتی مشغول تحصیل هستند

معاون آموزش متوسطه با تأکید بر این‌که اولویت اصلی ستاد بازگشایی مدارس ، ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس عادی دولتی است گفت : ۷۰ درصد دانش آموزان در مدارس عادی دولتی تحصیل می کنند .
کد خبر: ۶۹۵۶۳

۷۰ درصد دانش آموزان در مدارس دولتی مشغول تحصیل هستند

 

به گزارش معاصر,رئیس ستاد بازگشایی مدارس ، در نشست ستاد بازگشایی مدارس (طرح مهر) استان آذربایجان غربی گفت : شناخت از وضعیت موجود مناطق ، گام نخست در فرآیند برنامه ریزی برای نظام تعلیم و تربیت است و در پی آن سیاست‌گذاری برای تغییر در وضعیت موجود راهگشا خواهد بود.
محمد مهدی کاظمی با تاکید بر توجه به بهبود و ارتقاء شاخص‌های عمومی و اختصاصی حوزه آموزش متوسطه یادآور شد : باید در قالب طرح‌های مختلف جذب بازماندگان به طرح هایی مانند طرح شهید محمودوند توجه شود تا شاهد ارتقا شاخص‌های عمومی و اختصاصی در ارتباط با بخش‌های مختلف باشیم .
همچنین تحقق کامل و دقیق فرآیند ثبت نام ، ساماندهی نیروی انسانی و شناسایی و پیشگیری از ترک تحصیل از فعالیت‌های مهمی است که باید به شکل ویژه پیگیری شود.
معاون آموزش متوسطه گفت : توانمندسازی مدیران و معلمان مدارس عادی دولتی با رویکرد برنامه محوری و تمرکز جدی بر آئین نامه اجرایی مدارس در دستور کار خواهد بود‌.
وی با اشاره به ضرورت جلب مشارکت از سوی مدیران مدارس گفت : مشارکت اولیاء در فرآیند تعلیم و تربیت بسیار مهم و کلیدی است و رویداد «الف تا» بهترین تجربه عملی پیش روی مدیران است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز