تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

نیمار در آستانه پیوستن به تیم الهلال

به نظر می‌رسد که این ستاره برزیلی هم به مانند فوتبالیست‌های نامدار دیگر که راهی لیگ عربستان شدند، این لیگ را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است.
کد خبر: ۶۹۵۹۳

 

 


به گزارش معاصر، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در آستانه حضور در لیگ حرفه‌ای عربستان و پیوستن به تیم الهلال قرار دارد.

 نیمار که به تازگی تمایلش برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن را به اطلاع مدیران این باشگاه فرانسوی رسانده بود، حالا در آستانه پیوستن به الهلال عربستان قرار دارد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ الهلال پیشنهادی قابل توجه به نیمار پیشنهاد داده است و افراد نزدیک به این بازیکن این پیشنهاد را پیشنهادی بزرگ توصیف کرده‌اند.

نیمار از این پیشنهاد وسوسه شده و مذاکرات بین طرفین برای رسیدن به توافق نهایی در جریان است. مدارک لازم برای چک کردن نهایی به مدیر برنامه‌های نیمار و وکیلش ارسال شده است و حالا همه چیز بستگی به نیمار دارد. در سوی دیگر اطرافیان این بازیکن 31 ساله و پاری‌سن‌ژرمن برای رسیدن به راه‌حلی برای قطع همکاری در حال مذاکره هستند.

در روزهای اخیر بار دیگر شایعه احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا مطرح شده بود، اما حالا به نظر می‌رسد که این ستاره برزیلی هم به مانند فوتبالیست‌های نامدار دیگر که راهی لیگ عربستان شدند، این لیگ را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است.

این ستاره برزیلی که تا پایان ماه ژوئن 2025 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، تاکنون در 173 بازی برای این تیم به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 118 گل، 77 پاس‌گل هم داده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : نیمار الهلال
ارسال نظر

آخرین اخبار روز