تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
محمدی:

فوتبال ایران به تغییر نسل نیاز داشت

دروازه‌بان پیشین تیم استقلال گفت: فوتبال ایران نیاز به جوانگرایی و تغییر نسل داشت.
کد خبر: ۶۹۸۲
تمرین تیم فوتبال استقلالاخبار معاصر: محمد محمدی در خصوص حضورش در تمرین تیم استقلال گفت: بعد از مدت‌ها به تازگی به ایران بازگشته‌ام و چون دلم برای همبازیان سابقم تنگ شده بود تصمیم گرفتم به تمرین استقلال بیایم.

وی افزود: مسئولیتی جدید در تیم لس‌انجلس بلوز گرفته‌ام و باید برای این باشگاه استعداد‌یابی کنم. با توجه به این قضیه در 3 هفته‌ای که در ایران هستم سعی خواهم کرد کارهای عقب افتاده خود را انجام داده و اگر استعدادی هم دیدم به باشگاه معرفی کنم.

دروازه‌بان پیشین سرخابی در پاسخ به این سوال که چرا به تمرین پرسپولیس نرفته‌ است، یادآور شد: چون آخرین تیم من در ایران استقلال بود اول از همه به تمرین این تیم آمدم و قطعا هفته آینده به تمرین پرسپولیس خواهم رفت.

محمدی در واکنش به این سوال که عملکرد دروازه‌بان‌های تیم ملی و فوتبال ایران را چطور می‌بیند، تاکید کرد: من در مورد مسائل اینچنینی حرف نمی‌زنم. در جایگاهی نیستم که در مورد عملکرد دوستانم صحبت کنم و اعتقاد دارم عملکرد دروازه‌بان‌ها به خوبی نشان دهنده عملکرد آنها است.

وی در مورد اینکه آیا حق مهدی رحمتی است به تیم ملی دعوت شود یا نه، خاطرنشان کرد: در مورد شخص خاصی حرف نمی‌زنم و تاکید می‌کنم عملکرد دروازه‌بان‌ها نشان دهنده همه چیز است.

دروازه‌بان پیشین سرخابی درباره تفاوت فوتبال ایران در چند سال اخیر با گذشته، گفت: امروز بعد از 3 سال به رختکن استقلال رفتم و فقط 4 بازیکن را شناختم! بی‌ادبی نباشد اما تیم خیلی جوان شده و من به این خاطر اکثر بازیکنان استقلال را نشناختم. خیلی خوب است که مربیان ایرانی این شهامت را پیدا کرده‌اند که جوانگرایی کنند و فوتبال ایران به تغییر نسل و جوانگرایی نیاز داشت.

محمدی هدفش از گذراندن کلاس مربیگری را حضور در این شغل دانست و افزود: قصدم این نیست که بعد از 22 سال بازی در ایران و گذراندن کلاس‌های پیشرفته مربیگری در خارج از ایران به مربیگری بپردازم. بعد از چند سال به ایران برگشته و به مربیگری خواهم پرداخت. تاکید کنم که دنبال مربیگری دروازه‌بان‌ها هم نیستم و هدف کوچینگ است و هم اکنون در تیمم این وظیفه را بر عهده دارم.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز