تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

ثبت‌نام جدید سهام عدالت انجام نمی‌شود

در حال حاضر نه تنها ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد، بلکه فعلا هیچ گونه پرداخت سود این سهام نیز در حال انجام نیست.
کد خبر: ۶۹۹۵۱

 


به گزارش معاصر، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تاکید بر این که در حال حاضر هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت انجام نمی شود، تاکید کرد: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به ورود به هیچ درگاه اینترنتی نبوده و لازم به پرداخت هیچ هزینه ای هم نیست.

 مهدی حاجی وند گفت: به تازگی پیامی در فضای مجازی منتشر شده است، با این عنوان که "پرداخت سود دوره دوم سهام عدالت آغاز شد"، که این خبر از پایه و اساس کذب محض است.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت افزود: متاسفانه این پیام توسط افراد سودجو ایجاد شده است و در آن اعلام شده که "بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در اخبارسراسری اعلام شد، آخرین مهلت تکمیل فرم واریز سود دوره دوم سهام عدالت اعلام بوده و تمدید نخواهد شد. تمامی افرادی که سهام عدالت نداشتن هم امکان ثبت نام دارند." و افراد با ورود به لینک اعلام شده باید اقدام به واریز وجه کنند که بدین گونه اطلاعات هویتی و حساب بانکی آنها هک می شود و مبالغ وجود در حساب بانکی آنها نیز برداشت می شود.

حاجی‌وند با تاکید بر این که در حال حاضر هیچ گونه ثبت نام و واریز سود سهام عدالت در حال انجام نیست، و این پیام با هدف کلاهبرداری منتشر شده است، تصریح کرد: با وجود این که بارها اعلام کردیم که ثبت نامی در این زمینه وجود ندارد، با این حال متاسفانه برخی از شهروندان در قبال این گونه پیامها اغوا شده و متحمل ضرر و زیان های مالی می شوند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر نه تنها ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد، بلکه فعلا هیچ گونه پرداخت سود این سهام نیز در حال انجام نیست.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت تاکید کرد: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به مراجعه حضوری به کافی نت ها و یا ورود به هیچ سایتی نیاز نبوده و لازم نیست سهامداران عدالت برای دریافت سود این سهام اقدام به پرداخت وجه کنند.

وی گفت: در صورت هر گونه ثبت نام برای جاماندگان سهام عدالت و یا تقسیم سود سهام عدالت، اطلاع رسانی در این خصوص از طریق مبادی رسانی از جمله صدا و سیما و رسانه های رسمی انجام می شود.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز