تهران ۱۱.۹۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
وقتی بیرانوند گول خورد

رویای بربادرفته گلر نفت تهران

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار رفت مقابل گوام بود اما با توجه به درگیری با سوشا مکانی بعید است در بازی فردا به میدان برود.
کد خبر: ۷۰۰۵
آندو تیموریان،علیرضا بیرانوند،داوراخبار معاصر: کارلوس کی‌روش در بازی رفت تیم ملی مقابل گوام  به دلیل این که علیرضا حقیقی وضعیت مشخصی در تیم باشگاهی خود نداشت از دروازه‌بان جوان تیم نفت تهران استفاده کرد.

علیرضا بیرانوند که پیش از آن بازی تنها یک بازی ملی در کارنامه داشت در دیدار نه‌چندان سخت مقابل گوام دروازه خود را بسته نگه داشت. درگیری وی با باشگاه نفت تهران و سرمربی تیم که منجر به خشم علیرضا منصوریان شد دقیقا بعد از همان بازی اتفاق افتاد.

گفته می‌شد برخورد نامناسب بیرانوند، غرور وی  در تقابل با سرمربی و ارسال یک پیامک جنجالی به یکی از مربیان تیم نقش بسیار زیادی در کنار گذاشته شدن از ترکیب اصلی زردپوشان داشت. بیرانوند تصور می‌کرد علیرضا حقیقی را به یک نیمکت‌نشین تبدیل کرده و دیگر شماره یک تیم ملی خواهد بود.

آنهایی که به تیم ملی و بازیکنانش نزدیک‌تر هستند از برخوردهای خاص بیرانوند و حس و حال عجیب وی در آن روزها روایت جالبی دارند.

شنیده می‌شود اعتماد به نفس بیرانوند پس از دیدار با گوام به طرز چشمگیری بالا رفته بود. حتی بیرانوند پس از آن بازی در اظهار نظری عجیب مدعی شد: "در حال تمرین هستم تا توپ را به بیرون از استادیوم بیندازم! پرتاب‌های من رسانه‌ای شده و این موضوع کمی کارم را سخت کرده چون مهاجم‌های حریف مدام جلویم را می‌گیرند تا نتوانم کارم را انجام بدهم ولی معمولا نمی‌توانند."

بیرانوند به یک نکته جالب هم در آن بازی پنجشنبه اشاره کرد و گفت: "بعد از اولین پرتاب بلندم، آندو (تیموریان) به من گفت گوامی‌ها جا خوردند. بعد از پرتاب اولم آنها دیگر خیلی عقب می‌رفتند."

ظاهرا باتجربه‌های تیم ملی بیرانوند را سر کار گذاشته بودند و ذوق‌زدگی این دروازه‌بان نیز به خلق اتفاقات و صحبت‌های جالب بعد از این بازی کمک کرده است.

علیرضا بیرانوند بعد از خلق "کلین‌شیت" مقابل گوام و البته پشت سر گذاشتن این ماجراها، بیرون ماندن از ترکیب اصلی نفت تهران را تاب نیاورد و با علیرضا منصوریان زاویه پیدا کرد.

وی  بعد از آن بازی در هیچ مسابقه رسمی حاضر نبوده اما این بار هم با تیم ملی به گوام سفر کرده است. علیرضا حقیقی به دلیل عدم صدور ویزا از همراهی تیم ملی بازماند اما با توجه به انتشار خبر درگیری بیرانوند با سوشا مکانی که بعید است شایعه باشد، احتمالا محمدرضا اخباری شماره یک تیم ملی خواهد بود و دروازه‌بان 23 ساله نفت تهران جایگاه خود در تیم ملی را نیز از دست رفته می‌بیند.
 


انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز