تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

روزنامه جمهوری اسلامی: کسانی که در دولت احمدی‌ نژاد بر اشکنه توصیه می‌کردند، و یقه روحانی را گرفته و او را دیوار می‌کوبیدند، جای سوال دارد که چرا امروز زبان در کام کشیده‌اند

تازه حالا که دولت تواناتر است و غرب و آمریکا را به مذلت انداخته و به گفته آن تریبون‌دار محترم، آنان حاضر شدند شش میلیارد دلار پول ایران را با ذلت پس بدهند، باج بدهند و جاسوس‌ هایشان را ببرند.
کد خبر: ۷۰۰۵۰


روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در دولت روحانی تا مقداری اوضاع سخت می‌شد، از همه طرف بر او سخت می‌شوریدند و به تیر کلامش می‌بستند که کجایی و حواست کجاست که باد در سفره مردم می‌پیچد؟ حق داشتند آن روز. دولت باید در خدمت ملت باشد و جز ارتقای رفاه و تعالی اخلاق و دانش آنان نباید جای دیگر وقت بگذارد. این که آن زمان بیش از انتظار طلب می‌کردند خوشحال‌مان می‌کرد.

حتی از کسانی که در دولت احمدی‌نژاد بر کاستن از وعده‌های غذایی و گذاشتن اشکنه بر سر سفره، توصیه می‌کردند. همین که یقه روحانی را در دست داشتند و به دیوار می‌کوبیدند که سفره مردم نباید کم‌رونق باشد، حال جامعه را خوش می‌کرد.

فقط این که چرا امروز زبان در کام کشیده‌اند، جای سؤال دارد. حالا که خیلی از داشته‌های سابق در دولت روحانی به آرزو تبدیل می‌شود، آرزو به دل مانده‌ایم که خدمت جناب رئیسی هم سلام مردم را برسانند. باور بفرمایید ناحقی مرتکب نخواهند شد اگر حال مردم را باز پرسند و با دولتیان باز گویند. حداقل، نصف آنچه از روحانی طلب می‌کردند را امروز از رئیسی بخواهند. به جایی برنمی‌خورد.

تازه حالا که دولت تواناتر است و غرب و آمریکا را به مذلت انداخته و به گفته آن تریبون‌دار محترم، آنان حاضر شدند شش میلیارد دلار پول ایران را با ذلت پس بدهند، باج بدهند و جاسوس‌ هایشان را ببرند. خب، حالا که آنان را به مذلت انداخته‌ایم خود باید عزیزتر از پیش باشیم. این عزت هم اول باید در سفره ما نمود داشته باشد. جز این باشد نمی‌توان مردم را به باور این عزت رساند.

پس لطف بفرمایند حضرات و با آن ۶ میلیارد دلاری که دشمن با ذلت پس داد زمینه عزت اقتصادی و اجتماعی و آبادی سفره‌ها را فراهم کنند. ان‌شاالله چنین شود و سفره‌ها آبادتر از همیشه باشد. ما به فردا‌های بهتر امید داریم و برای موفقیت دولت در این زمینه دعا می‌کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز