تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

کامران قاسمپور مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد را از دست داد

کامران قاسمپور به دلیل مصدومیت دوباره از ناحیه کشاله ران مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد را از دست داد.
کد خبر: ۷۰۱۶۶

کامران قاسمپور مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد را از دست داد

 

به گزارش معاصر,از چند ماه قبل مصدوميت كامران قاسمپور از كشاله ران پاى راست به دغدغه بزرگ کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تبدیل شده بود.

پزشکان فدراسیون کشتی با تلاش بسیار مصدومیت این ستاره کشتی ایران که در دو سال اخیر با شکست تمامی رقبا به مدال طلای جهانی دست یافته، درمان‌ کردند و از چند روز قبل کامران بار‌ دیگر روی‌ تشک حاضر شده بود.

حالا و در شرایطی که تیم ملی کشتی آزاد خود را مهیای حضور در رقابت‌های جهانی بلگراد می‌کند، از اردو خبر‌ می‌رسد کامران قاسمپور، آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران و دارنده دو مدال طلای جهان، به علت آسیب‌دیدگی مجدد، حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را از دست داد.

کامران قاسمپور تازه چند روزی بود که به تشک برگشته بود، اما این بار مصدومیت پای چپ غافلگیرش کرد.
در جریان تمرین تیم ملی کشتی این بار کامران از ناحیه کشاله پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شده است. او پس از این اتفاق، اقدام به گرفتن MRI کرد و قرار است طی یکی - دو روز آینده وضعیت دقیق آسیب‌دیدگی او مشخص شود.با توجه به شرایط موجود قاسمپور به احتمال بسیار زیاد حضور در رقابت‌های جهانی بلگراد را از دست خواهد داد.

قرار است امیرعلی آذرپیرا، قهرمان امیدهای جهان، به عنوان جانشین قاسمپور عازم رقابت‌های قهرمانی جهان شود و قاسمپور هم باید با درمان مصدومیت خود به فکر حضور در المپیک باشد.

انتهای پیام
منبع: ورزش 3
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز