تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

ترکیب احتمالی سپاهان و استقلال مشخص شد

حساس‌ترین دیدار هفته سوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های سپاهان و استقلال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۹۳

ترکیب احتمالی سپاهان و استقلال مشخص شد

 

به گزارش معاصر، دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال از هفته سوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال چهارشنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش‌جهان با قضاوت کوپال ناظمی برگزار می‌شود.

تقابل تفکرات ژوزه مورایس و جواد نکونام، حساس‌ترین دیدار هفته سوم خواهد بود. هر دو تیم موفق شدند فصل را با دو پیروزی آغاز کنند. سپاهان با برتری ۳ بر یک مقابل تراکتور پرستاره فصل را آغاز کرد و در ادامه موفق شد در شهرآورد اصفهان ذوب‌آهن را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کند.

آبی‌پوشان پایتخت هم فصل را طوفانی آغاز کردند و در آبادان، صنعت نفت را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کردند. آبی‌پوشان پایتخت که نسبت به سایر رقبا در نقل و انتقالات عملکرد ضعیف‌تری داشتند و پیش فصل دشواری را پشت سر گذرانده بودند، با ارائه یک بازی هجومی، تماشاگر پسند و تاکتیکی هواداران خود را برای ادامه فصل امیدوار کردند.

شاگردان نکونام در هفته دوم نیز با تک گل محمد حسین مرادمند موفق شدند ملوان را مغلوب کنند تا با روحیه و انگیزه بالایی به اصفهان سفر کنند.

ژوزه مورایس در این دیدار تنها با یک چالش برای انتخاب ترکیب اصلی خود روبرو است. پیام نیازمند کاپیتان طلایی‌پوشان چند روزی است که در غم از دست دادن پدر خود به سر می‌برد و شایعاتی به وجود آمده که این بازیکن از نظر روحی شرایط حضور در دیدار مقابل استقلال را نخواهد داشت.

اما این بازیکن در آخرین تمرین سپاهان پیش از دیدار با استقلال حضور داشت و به احتمال زیاد مشکلی برای حضور در چارچوب دروازه طلایی‌پوشان در این دیدار نخواهد داشت.

در خط دفاعی با بازگشت نیلسون جونیور از محرومیت، او در کنار محمد دانشگر زوج خط دفاعی سپاهان در قلب دفاع را تشکیل می‌دهند. رامین رضاییان از جناح راست و میلاد زکی‌پور از جناح چپ، خط دفاعی سپاهان را تکمیل می‌کنند.

محمد جوادحسین‌نژاد پدیده ۱۹ ساله سپاهان، در شهرآورد اصفهان عملکرد درخشانی داشت و کاملا جای خالی محمد کریمی و امیدنورافکن را پر کرد. او در کنار محمد قربانی زوج خط میانی سپاهان را در این دیدار تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها مثلث رضا شکاری، فرشاداحمدزاده و رضا اسدی پشت سر شهریارمغانلو ترکیب ۱۱ نفره سپاهان در این دیدار را تشکیل می‌دهند.

جواد نکونام نیز با توجه به برتری این تیم در مقابل ملوان و همچنین نبود نفرات کافی برای تغییر در ترکیب خود، بعید به نظر می‌رسد که دست به تغییر در ترکیب تیم برنده خود بزند و با ترکیب بازی مقابل ملوان پا به اصفهان می‌گذارد.

در دقایق ابتدایی دیدار استقلال مقابل ملوان، انزلی‌چی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. هواداران استقلال با استرس زیاد به این فکر می‌کردند که شاید برد هفته ابتدایی تیمشان مقابل صنعت نفت یک اتفاق بیشتر نبوده و با گل خوردن از ملوان سناریو فصل گذشته و از دست دادن امتیازات مهم برای استقلال رقم می‌خورد. اما کاپیتان سیدحسین حسینی در نقش فرشته نجات هواداران ظاهر شد و موفق شد ضربه پنالتی مهران احمدی را به زیبایی دفع کند و در ادامه نیز همانند اولین دیدار آبی‌ها مانع از باز شدن دروازه استقلال شد تا شاگردان جواد نکونام موفق به ثبت دومین کلین شیت فصل خود شوند.

حسینی در دیدار مقابل سپاهان به دنبال سبک سومین کلین‌شیت فصل خود خواهد بود، کاری که با توجه به حضور بازیکنان آماده سپاهان در فاز هجومی بسیار سخت و دشوار به نظر می‌رسد. محمدحسین مرادمند در کنار روزبه چشمی در قلب خط دفاعی استقلال قرار خواهند گرفت و صالح حردانی، ابوالفضل جلالی خط دفاعی استقلال در این دیدار حساس را تکمیل می‌کنند.

زبیر نیک نفس درکنار مهدی مهدی پور و آرش رضاوند مثلث خط میانی استقلال را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری ترکیب ۳_۳_۴ جواد نکونام برای این دیدار را تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، رضا اسدی، محمد جوادحسین‌نژاد، رضا شکاری، فرشاداحمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز