تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
مدیرعامل پرسپولیس:

اگر آل‌کثیر تمایل داشته باشد، مذاکره می‌کنیم

درویش در پاسخ به این سوال که اگر آل‌کثیر به پرسپولیس برگردد پرونده جذب بازیکن خارجی بسته می‌شود، بیان کرد: ما یک نفر بیشتر جا نداریم.
کد خبر: ۷۰۶۴۱


به گزارش معاصر، مدیرعامل پرسپولیس نسبت به شائبه بازگشت عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس گفت: اگر یحیی گل‌محمدی او را بخواهد با آل‌کثیر مذاکره می‌کنیم.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم ترحیم محسن زمانی، داور پیشکسوت فوتبال به موضوع میزبانی از تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا اشاره و بیان کرد: جا دارد از وزیر امور خارجه تشکر کنم. هفته گذشته طی مذاکراتی که داشتیم، محبت کردند و با وزیر خارجه عربستان صحبت‌های داشتند. آقای تاج هم مذاکراتی با رئیس فدراسیون عربستان انجام داد. در صورت توافق طی یکی، دو روز آینده، تیم‌های ایرانی می‌توانند میزبان تیم‌های عربستان باشند اما اگر این توافق صورت نگیرد گزینه بعدی ما میزبانی در عمان است.

اگر آل‌کثیر تمایل داشته باشد، مذاکره می‌کنیم

او در مورد شرایط خط حمله پرسپولیس و احتمال بازگشت عیسی آل‌کثیر گفت: این به آقای آل‌کثیر بستگی دارد که شرایط خود را بررسی کند. اگر آزاد است و تمایل داشته باشد، مذاکره می‌کنیم. البته کادر فنی هم باید با آمدن آل‌کثیر موافق باشند. آقای گل‌محمدی رزومه نزدیک به ۵۰ بازیکن خارجی را بررسی کرد اما بازیکن شاخصی که برای پرسپوایس مثمرثمر باشد پیدا نکرده است.

درویش در پاسخ به این سوال که اگر آل‌کثیر به پرسپولیس برگردد پرونده جذب بازیکن خارجی بسته می‌شود، بیان کرد: ما یک نفر بیشتر جا نداریم.

تحلیل‌گران و اقتصاددانان بزرگ بگویند ما چه‌کار کنیم؟

مدیرعامل پرسپولیس در مورد تبلیغات محیطی گفت: متاسفانه هنوز نمی دانیم کدام قانون است و هنوز متوجه نشدیم منبع درآمدی باشگاه کجا است. پارسال و دو سال گذشته صفر ریال گرفتیم. پارسال چند ثانیه را دادند اما امسال چیزی ندادند. درآمد ما از بلیت فروشی کجاست؟ ما که صنعتی نیستیم و دولت هم می‌گوید نمی‌تواند برای ورزش قهرمانی پولی بدهد. دو، سه دوره قهرمان هم شدیم هیچ پاداشی بابت آن دریافت نکردیم. تحلیل‌گران و اقتصاددانان بزرگ بگویند چه‌ کار کنیم؟ ما فقط یک پیراهن داریم و از تبلیغات محیطی هم هیچ درآمدی نداریم. بگویند منبع درآمد باشگاه پرسپولیس و استقلال که ۲۰- ۳۰ میلیون هوادار دارد باید از کجا باشد؟ از روزی هم که آمده‌ام این مشکل را بارها مطرح کردم اما اثری نداشته است.

او افزود: ما جام باشگاه‌های آسیا را در پیش داریم. بازی الاتحاد و الهلال را دیده‌اید ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون دلار هزینه آن تیم بود. به نظر شما اجحاف نیست ما قهرمان شویم؟ چون نه امکانات داریم و نه زمین و حتی پولی که حقمان است را هم نمی‌دهند. دلخوشی هوادار ما به این فوتبال است و حیف نیست همین فوتبال را هم از او بگیریم.

درویش درباره جلساتش درباره درآمد تبلیغات محیطی گفت: ما باید دنبال درآمد پایدار برسیم که حق پخش تلویزیونی است و یکی از الزامات کنفدراسیون فوتبال اسیا است. نمی‌توانیم فقط سندی را امضا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پیگیری مطالبات مالی این باشگاه در AFC گفت: طی هفته گذشته که وزیر خارجه مالزی آمده بودند، ما درباره مطالبات ۳.۵ میلیون دلاری خودمان صحبت کردیم. نامه‌ای از ما و فدراسیون فوتبال ارائه شد که ایشان از طریق بانک‌های مالزی پیگیری کنند.

ظاهرا قراردادهای سپاهان نرمال نیست!

او درباره ادعای مدیر روابط عمومی این باشگاه مبنی بر اینکه باید بازی‌های سپاهان به نفع رقبا سه بر صفر شود و اظهارات منصور قنبرزاده درباره ارسال نامه از سوی نهادهای بازرسی به باشگاه سپاهان و همچنین عقب نشینی وی از موضع خود گفت: کمیته انضباطی باید بر اجرای قانون مصر باشد. قانون گذار گفته که اگر تیمی قوانین را رعایت نکند بازی‌هایش سه بر صفر می‌شود. علی‌الظاهر چند قرارداد آن‌ها (سپاهان) نرمال نیست. سازمان لیگ گفته حداکثر افزایش قرارداد می‌تواند ۲۵ درصد باشد و اگر افشا شود ۱۲۵ درصد افزایش یافته است، باید نتایج بازی‌ها تغییر کند. باید ببینیم آیا چیزی که می‌گویند با چیزی که عملیاتی می‌شود یکسان است یا خیر.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : پرسپولیس آل‌کثیر
ارسال نظر

آخرین اخبار روز