تهران ۲۵.۴° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل بیمارستان سیدالشهدا استان البرز

نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر اهمیت تکمیل بیمارستان سیدالشهدا در کرج، گفت: اکنون بار سنگینی از مسئولیت درمان بر دوش بیمارستان مدنی است که با بهره‌برداری از بیمارستان سیدالشهدا این بار کاهش می یابد.
کد خبر: ۷۰۶۵۰

تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل بیمارستان سیدالشهدا استان البرز

 

به گزارش معاصر از استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان که روز شنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، افزود: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقا زیرساخت ها و سرانه های بهداشتی و درمانی استان شکل گرفته است.
وی ادامه داد: با جلسات و بازدیدهای ویژه، درصدد سرعت بخشی به روند پروژه ها و رفع موانع برآمدیم و اکنون شاهد هستیم که طرح های مغفول مانده، موثر و مهمی که در استان مورد بی مهری قرار گرفته اند، یکی پس از دیگری در حال تکمیل هستند.
عبداللهی گفت: بیمارستان دولتی فردیس(شهید سلیمانی ) پس از ۱۲ سال انتظار، با عنایت رییس جمهور محترم در سفر استانی و پیگیری های مجدانه با قدرت در حال فعالیت است.
وی افزود: همچنین بیمارستان امام خمینی(ره) کرج احیا شد و خدمات ویژه ای را به مردم ارائه می دهد.
استاندار البرز گفت: پروژه بیمارستان کمالشهر که مورد بازدید رئیس جمهور محترم و دستور ویژه ایشان قرار گرفت از رکود خارج شد و در حال پیشرفت است، انتظار می‌رود که این روند با همراهی پیمانکار سرعت بیشتری بگیرد.
وی افزود: پروژه های بیمارستانی تامین اجتماعی و روند ارائه خدمات در آنها باید به جد رصد شود و موانع آن برطرف شود.
عبداللهی با اشاره به بار سنگین مسئولیت و کمبود امکانات بیمارستان مدنی نسبت به تعداد مراجعان، گفت: باید هر چه سریع تر بیمارستان سیدالشهدا در کرج تکمیل شود تا به بیمارستان مدنی کمک کند.
وی افزود: پروژه های بخش خصوصی نیز مورد بازدیدهای مستمر قرار می گیرند و در هر جلسه نسبت به بررسی روند کار و رفع موانع آنها اقدام می کنیم که از جمله این پروژه‌ها، بیمارستان به آفرین در فردیس و خورشید در کرج است.
استاندار البرز گفت: برای راه اندازی درمانگاه ها، مراکز بهداشت و کلینیک‌ها در استان نیز از ظرفیت بخش خصوصی استفاده و استقبال می کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز