تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مرزهای غربی و عتبات عالیات در روز اربعین

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مرزهای غربی و عتبات عالیات طی دو روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۴۵

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مرزهای غربی و عتبات عالیات در روز اربعین

 

به گزارش معاصر,صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات توضیح داد: آسمان مهران فردا (۱۵ شهریورماه) صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و پس فردا  (۱۶ شهریور) صاف و گاهی وزش باد شدید و احتمال رخداد گرد و خاک خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای فردا ۴۸ و ۳۱ درجه سانتیگراد و پس فردا ۴۹ و ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: وضعیت جوی چذابه نیز فردا و پس فردا صاف و غبار رقیق و وزش باد خواهد بود. دمای هوا فردا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد و پس فردا به ۴۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود: آسمان شلمچه نیز فردا و پس فردا صاف و غبار با رقیق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما هر دو روز ۴۸ و ۲۹  درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه اظهار کرد: آسمان مرز خسروی (قصر شیرین) فردا و پس فردا صاف و وزش باد خواهد بود. فردا بیشترین و کمترین دمای این منطقه  ۴۴ و ۲۷ درجه سانتیگراد و پس فردا ۴۵ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی درخصوص وضعیت جوی مرز تمرچین پیرانشهر گفت: آسمان این منطقه فردا و پس فردا صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای فردا  ۳۴ و ۱۶ درجه سانتیگراد و پس فردا ۳۵ و ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان گفت: وضعیت جوی مرز باشماق طی فردا و پس فردا صاف تا  کمی ابری، گاهی وزش باد و اوایل روز غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود. فردا بیشینه و کمینه دما ۳۶ و ۱۲ درجه سانتیگراد و پس فردا ۳۷ و ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی شهرهای عراق تصریح کرد: آسماننجف فردا و پس فردا صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و فردا دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۶ و ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد. پس فردا حداکثر و حداقل دمای نجف ۴۷ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: وضعیت جوی کربلا فردا و پس فردا صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک  خواهد بود. فردا حداقل و حداکثر دما ۲۷ و ۴۵ و پس فردا ۲۹ و ۴۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کاظمین گفت: آسمان کاظمین فردا و پس فردا صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و دمای هوا فردا به ۴۵ و ۲۷ و پس فردا به ۴۷  و ۲۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی سامرا طی فردا و پس فردا توضیح داد: آسمان این شهر فردا و پس فردا صاف و وزش باد و گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای فردا ۴۵ و ۲۶ و پس فردا ۴۶ و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز