تهران ۲۳.۷۳° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

عاملان ربایش و قتل یک خانواده در ایرانشهر دستگیر شدند

این تیم تروریستی ۶ نفره، چندی پیش اقدام به ربایش مسلحانه آقای سمیر بلوچ و همسر باردارش بنام هانی گل کرده و اقدام به شکنجه، قتل و نهایتاً سوزاندن اجساد و رها کردن آنها در منطقه می‌کنند.
کد خبر: ۷۰۹۹۳

به گزارش معاصر، اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: یک تیم تروریستی، عامل ربایش و قتل فجیع خانواده بلوچ توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در این اداره کل شناسایی و بازداشت شدند.

 در اطلاعیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: این تیم تروریستی ۶ نفره، چندی پیش اقدام به ربایش مسلحانه آقای سمیر بلوچ و همسر باردارش بنام هانی گل بلوچ از شهرستان ایرانشهر و انتقال آنها به حوالی شهرستان سراوان کرده و اقدام به شکنجه، قتل و نهایتاً سوزاندن اجساد و رها کردن آنها در منطقه می‌کنند.

پس از وقوع این حادثه فجیع و مطالبه مردم شریف استان سیستان و بلوچستان، این اداره کل، اقدام به تحقیقات گسترده و همه جانبه درون و برون مرزی کرده که با عنایات الهی و نیز همکاری متعهدانه هموطنان غیرتمند بلوچ، تمامی اعضای تیم تروریستی شناسایی و بازداشت شدند.

این اطلاعیه می افزاید: همچون چندین پرونده قتل یا کشته سازی ماه‌های اخیر در مناطق مختلف کشور، در این جنایت وحشیانه نیز بلافاصله ایادی دشمن، سناریوی انتساب قتل‌ها به حافظان امنیت کشور را با هدف القای جو ناامنی و بدبینی نسبت به دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و تزریق فضای رعب و وحشت و باز تولید آشوب و اغتشاش دنبال کردند؛ که ارتباط این تحریکات با سناریوی تروریستها در فرآیند تحقیقات از نظر دور نخواهد ماند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز