تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

مراکش دوباره لرزید/ زنگ خط برای تهران

در حالیکه تاکنون شمار کشته‌های زلزله مراکش بیش از ۲۰۰۰ نفر اعلام شده، عملیات جست و جو در مناطق حادثه دیده ادامه دارد و احتمال می‌رود عده زیادی هنوز زیر آوار باشند و آمار تلفات از این هم بیشتر شود.
کد خبر: ۷۱۰۸۴

به گزارش معاصر؛ ؛ منابع خبری از وقوع زلزله‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در جنوب غربی شهر «مراکش» خبر دادند.

مرکز لرزه نگاری اروپا - مدیترانه اعلام کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ در مقیاس ریشتر در ۷۷ کیلومتری جنوب غربی شهر مراکش رخ داده است.

هنوز جزئیات بیشتری از خسارات یا تلفات احتمالی این حادثه منتشر نشده است.

این درحالیست که جمعه شب به وقت محلی، زلزله ویرانگر ۶.۸ ریشتری مرکز این کشور را لرزاند و در حالیکه تاکنون شمار کشته‌های این زلزله بیش از ۲۰۰۰ نفر اعلام شده، عملیات جست و جو در مناطق حادثه دیده ادامه دارد و احتمال می‌رود عده زیادی هنوز زیر آوار باشند و آمار تلفات از این هم بیشتر شود.
زلزله مراکش زنگ خطری برای تهران

یک عضو شورای شهر تهران گفت: زلزله مراکش زنگ خطری برای تهران است.

سوده نجفی عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در پیامی توییتری با اشاره به وقوع زلزله در مراکش نوشت: «زمین لرزه در مراکش که تلفات زیادی به همراه داشته؛ بنا به گفته کارشناسان در ۱۲۰ سال اخیر بی سابقه بوده است. ضمن همدردی با ملت این کشور، این زلزله زنگ خطری برای تهران است و باید تدابیر و آمادگی لازم را در نظر گرفت و نباید به اظهارات غیرکارشناسی برخی مسئولین توجه‌ کرد.»

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : مراکش زلزله
ارسال نظر

آخرین اخبار روز