تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

روزنامه جوان: همه مسائل‌مان حل شده؛ فقط آمدن رونالدو به تهران باقی مانده؟

این روزها مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هر جا که نشست و برخاست می‌کند از حضور رونالدو در ایران می‌گوید و اینکه ایران «امنیت» دارد.
کد خبر: ۷۱۱۳۱

 


روزنامه جوان نوشت: این روزها تمام هم و غم مسئولان فدراسیون فوتبال و حتی دیگر مسئولان ورزش کشور آمدن یا نیامدن کریستیانو رونالدو، ستاره تیم فوتبال النصر عربستان همراه با این تیم به ایران خلاصه می‌شود.

جالب است که حتی حضور رونالدو در ایران مهم‌تر از بازپس‌گیری امتیاز میزبانی از رقبای عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا شده است و این روزها مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هر جا که نشست و برخاست می‌کند از حضور رونالدو در ایران می‌گوید و اینکه ایران «امنیت» دارد.

در میان این همه سروصدایی که از سوی فوتبالی‌های ما به راه افتاده و این جو نگران‌کننده‌ای که آنها سعی در القا کردن آن به جامعه دارند، اما طرف عربستانی و حتی خود رونالدو کوچک‌ترین واکنشی نشان نداده‌اند. کسی چه می‌داند شاید هم بهت‌زده تنها نظاره‌گر رفتار غیرحرفه‌ای مسئولان فدراسیون فوتبال، ورزش و برخی مربیان ایران هستند که همه‌جوره در تلاش برای خودتخریبی هستند.

یکی می‌گوید: «آبرویمان جلوی رونالدو می‌رود»، آن دیگری می‌گوید: «رونالدو با امنیت کامل به ایران می‌آید و برمی‌گردد» و از این دست حرف‌ها که بیشترین حجم سیاه‌نمایی را دارد. بدتر اینکه در چنین فضایی شایعه می‌اندازند که حتی دربی پایتخت را هم در قطر برگزار می‌کنند تا به نوعی به حریفان آسیایی و کنفدراسیون فوتبال آسیا بفهمانند ما قادر به برگزاری مسابقه داخلی خودمان هم نیستیم، چه برسد به میزبانی از النصر و الهلال عربستان با رونالدو و نیمار.

آنچه واضح است اینکه آقایان به جای انجام دادن درست وظیفه‌شان و استفاده مناسب از فرصت پیش‌آمده سعی در فرافکنی دارند و می‌خواهند اگر اتفاقی رخ داد و بازی به زمین بی‌طرف رفت، احتمالاً باز هم تمام کاسه و کوزه‌ها را بر سر تحریم‌ها بشکنند!

حرف از امنیت می‌زنند، درحالی‌که همه خوب می‌دانیم امنیتی که در ایران به برکت خون شهدا ایجاد شده و هست در کمتر جایی از این کره خاکی وجود دارد، حتی در عربستان و پرتغال و ینگه‌دنیایی که همه در حال حاضر اجازه حمل سلاح دارند و به راحتی شلیک می‌کنند.

حالا شما بگویید که رونالدو مثلاً در سفر به امریکا که هر لحظه ممکن است یکی اسلحه به رویش بکشد و شلیک کند، امنیت بیشتری دارد یا مسافرت به ایران؟! اینکه هر روز یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به بهانه‌های مختلف موضوع حضور النصر و رونالدو در ایران را پیش بکشد و در خصوص آن حرف بزند، نوعی خودزنی و خودتحقیری است که ظاهراً آقایان فدراسیون‌نشین از رئیس گرفته تا بقیه متوجه آن نیستند. شاید هم متوجه باشند و بخواهند با شلوغ کردن اوضاع کم‌کاری‌هایشان در خصوص آماده کردن زیرساخت‌های مناسب و حتی تجهیز یک ورزشگاه ساده را پوشش دهند.

نکته همین‌جاست؛ آقایان باز هم به موقع و درست وظایف خودشان را انجام نداده‌اند و حالا می‌خواهند ناکارآمدی خودشان را با این خودتحقیری و خودزنی تعجب‌برانگیز جبران کنند. واقعیت تلخی است، اما باید اعتراف کنیم که فدراسیون فوتبال اصلاً بدش نمی‌آید که بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی‌طرف برگزار شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز