تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

صدویکمین جایگاه سوخت ناحیه مرکزی شیراز به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از یک باب جایگاه سوخت در شهر شیراز، شمار جایگاه‌های سوخت مایع استان به ۳۱۵ باب رسید.
کد خبر: ۷۱۳۵۵

به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری در آیین بهره‌برداری از جایگاه عرضه سوخت «جلالی» در شیراز که فرماندار و جمعی از مسئولان محلی شهر شیراز نیز حضور داشتند، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار مجاری عرضه سوخت مایع ناحیه مرکزی شیراز به ۱۰۱ باب و شمار جایگاه‌های استان به ۳۱۵ باب افزایش یافته است.

وی تسریع در روند سوخت‌رسانی به مردم را از اولویت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس دانست و افزود: با توجه با قرارگرفتن این جایگاه در مرکز به سمت غرب شیراز و حجم ترددها با بهره‌برداری از این جایگاه، سوخت‌رسانی در این شهر شتاب می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با اشاره به عرضه بنزین و بنزین سوپر در این جایگاه تاکید کرد: این جایگاه با سرمایه‌گذاری حدود ۲۳۰ میلیارد ریال ازسوی بخش خصوصی در زمینی به مساحت هزار و ۳۰۰ مترمربع دارای ۱۲ نازل افتتاح و زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر را نیز فراهم آورده است.

بر پایه این گزارش، در احداث این جایگاه زیرساخت‌هایی همچون سیستم پرداخت الکترونیکی و کیف پول، طرح کهاب و دیسپچینگ مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز