تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲

هشدار بسیار جدی رئیس عدلیه به بانک‌ها؛ از امسال قبل از مشتری بانک، بانک باید جواب بدهد

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه گفت: از سال گذشته به بانک‌ها گفته‌ام بعد یک سال، قبل از اینکه سراغ مشتری بروم سراغ شما می‌آیم. اکثر بانک‌ها ناترازی و اضافه برداشت دارند.
کد خبر: ۷۱۳۷۰

رئیس عدلیه در با اشاره به موضوع بانک‌ها گفت: همانطور که سال گذشته وعده دادیم، امسال با کمک دولت در بحث تخلفات و جرایم بانکی ابتدا به سراغ بانک‌ها رفته‌ایم، در عین اینکه به موضوع مشتریان آن‌ها هم رسیدگی می‌کنیم؛ البته باید توجه داشت که در این قضیه، قصد ما اصلاح رویه‌ها و امور و انسداد بستر‌های فسادزا است و صرفاً نمی‌خواهیم کسی را محکوم کنیم و به زندان بیفکنیم.

پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، ۸ نفر از دانشجویان و ۵ نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی در حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.
رئیس دانشگاه تبریز: جرات، جسارت و شجاعت شما برای حضور در جمع نخبگان و پاسخگویی به رویکردهای متفاوت را می‌‎ستاییم

«نصرالله‌زاده» رئیس دانشگاه تبریز طی سخنانی گفت: جرأت، جسارت و شجاعت رئیس قوه قضاییه برای حضور در دانشگاه‌ها و جمع‌های دانشجویی و پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های دانشجویان و اساتید را می‌ستاییم. 

وی در ادامه، بر ضرورت افزایش سهم آموزش عالی از بودجه کشور و همچنین ضرورت تخصیص بودجه ویژه به اندیشکده‌ها و پژوهشکده‌های استان آذربایجان شرقی تاکید کرد و خواستار صدور دستور ویژه رئیس قوه قضاییه به سازمان ثبت اسناد و املاک برای مستندسازی اراضی دانشگاه‌ها شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز