تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
سرهنگ موسوی پور؛

ترافیک شهر تهران برخط رصد می شود

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، از راه‌اندازی مرکز جامع اطلاع رسانی ترافیکی تهران در قالب یک اپلیکیشن خبر داد گفت: ترافیک شهر تهران را به صورت بر خط به شهروندان‌ نمایش می‌دهیم.
کد خبر: ۷۱۵۱۹

به گزارش خبرگزاری معاصر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، با اشاره به راه‌اندازی مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی افزود: یکی از برنامه‌هایی که در ادامه فعالیت‌ها و اقدامات خود در پلیس راهور تهران بزرگ برای شهروندان تهرانی در نظر داریم، راه‌اندازی مرکزی به نام «مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی» است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: تا مردم بتوانند نقاطی که دارای ترافیک هست را مشاهده و از وقوع تصادفات احتمالی نیز مطلع شوند.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد: با توجه به فعالیت «مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی» شهروندان می‌توانند در معابری که خرابی اتفاق می‌افتد و یا طرح یا محدودیتی ایجاد می‌شود را آنلاین و برخط مشاهده کنند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان و شهروندان با نصب این اپلیکیشن در تلفن هوشمند خود می‌توانند آخرین وضعیت ترافیکی شهر تهران را در لحظه ببینند، گفت: ما در این سامانه لحظه به لحظه وضعیت ترافیکی شهر تهران را اطلاع رسانی می‌کنیم.

سرهنگ موسوی‌پور بیان داشت: اگر هر اتفاق یا تصادفی رخ دهد، این موارد بلافاصله به منظور اطلاع هر چه بهتر و بیشتر شهروندان و رانندگان در مرکز جامع ترافیکی اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: مقدمات اجرای این طرح و راه‌اندازی آزمایشی آن فراهم شده و نهایتاً تا دو ماه دیگر شاهد فعال شدن آن خواهیم بود.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز